Natalia Szroeder kolejną ambasadorką inicjatywy Czujesz Klimat? Rossmanna

Wokalistka wspólnie z siecią i pozostałymi ambasadorami: Ofelią Igą Krefft, Marcinem Kydryńskim i Arturem Rojkiem będzie promować bardziej ekologiczne postawy i przekonywać, że drobne codzienne wybory każdego z nas - także podczas zakupów - mają wielki wpływ na środowisko.

Celem Czujesz Klimat? jest m.in. wspieranie idei, że codziennie wybory każdego z nas mogą być bardziej przyjazne środowisku.

Rossmann chce je ułatwiać, dlatego w swoich sklepach produkty wyróżniające się ze względu na dobry dla planety skład, opakowanie przyjazne środowisku i bardziej zrównoważoną produkcję oznaczył symbolem Czujesz Klimat? 

W ramach akcji Czujesz Klimat? Rossmann nie tylko zaprosił do współpracy artystów ze świata muzyki, ale też został sponsorem: Opener’a (na ubiegłorocznym Open’erze po raz pierwszy w Polsce pojawiła się scena zasilana wodorem - w ramach Czujesz Klimat?), OFF Festivalu, Siesty oraz Great September.

Joanna Hamdan 14707 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.