Galeria Katowicka z barem dla psów!

Obecność czworonogów podczas zakupów w katowickiej galerii jest czymś oczywistym. Teraz jednak centrum poszło o krok dalej.

Jako pierwsze centrum handlowe w Polsce, Galeria Katowicka zapewnia zwierzakom oraz ich opiekunom możliwość swobodnego przebywania w strefie food court, tworząc Dogbar. Miejsce to powstało dzięki zaangażowaniu Miejskiego Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Katowicach i Beaty Nowak - behawiorystki, zoopsycholożki i trenerki psów, powstało miejsce 

W Dogbarze w swobodnych warunkach można zjeść posiłek, bez stresu, że obecność przyprowadzonego psa będzie kłopotliwa dla innych osób. Dogbar zapewnia komfort także zwierzakom – jest tu pięć stanowisk dla psów, w których mogą odpocząć, dostać miseczkę z wodą, czy zjeść przekąskę przyniesioną przez opiekuna. Bardziej zsocjalizowane psy mogą przebywać w otwartych stanowiskach, a te mniej oswojone z obecnością innych ludzi i zwierząt – w specjalnych klatkach kennelowych.

O wyposażenie Dogbaru w klatki, legowiska, miski i zabawki zadbał sklep zoologiczny Leopardus. Znajduje się tam również instaspot dla zwierzaków - czyli miejsce, gdzie można zrobić fotkę swojemu pupilowi.

- Otwierając Dogbar, przecieramy szlaki, bo takiego miejsca w centrach handlowych na polskim rynku jeszcze nie było. Źródło tego pomysłu leży w trosce o komfort wszystkich odwiedzających Katowicką. Traktujemy psy jako pełnoprawnych gości, wychodzimy naprzeciw ich opiekunom, ale z poszanowaniem potrzeb wszystkich pozostałych użytkowników naszej przestrzeni. Dogbar powstał również z myślą o tych, którzy źle się czują z psami w strefie restauracyjnej bądź dla których, np. ze względu na małe dzieci, obecność psa może być kłopotliwa. Zależało nam na tym, żeby wszyscy czuli się u nas tak samo dobrze - mówi Anna Szczerkowska, marketing manager Galerii Katowickiej.

O tym, że coraz więcej osób szuka miejsc do których może udać się z psem, bez ryzyka wyproszenia pisaliśmy TUTAJ.

Zdjęcie: Galeria Katowicka

Joanna Hamdan 14707 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.