Klarna: "That’s smoooth"
Pod takim hasłem wiodący, globalny bank detaliczny, dostawca płatności oraz aplikacja zakupowa wspólnie z firmą 11:11 Media, której współwłaścicielką jest sama Paris Hilton startuje z globalną kampanią.
Kampania z udziałem Paris Hilton pokazuje, w jaki sposób rewolucja technologiczna i produkty Klarny przyczyniły się do zmiany sposobu dokonywania zakupów od lat 2000.
Kampania "That’s Smoooth" została wyreżyserowana przez ukraińską artystkę nominowaną do nagrody Grammy − Tanu Muino. Za zdjęcia do kampanii odpowiedzialna jest Adrienne Raquel − kreatorka wizerunku i dyrektor artystyczna, której prace inspirowane są kobiecością, duchowością oraz kolorami.
Kampania startuje pod koniec lutego na siedmiu rynkach zagranicznych: w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Wielkiej Brytanii, Włoszech, Niemczech, Francji, a w marcu także w Polsce i potrwa przez miesiąc. W ramach działań marketingowych na polskim rynku zaplanowana jest emisja spotów z udziałem ikony stylu Y2K − Paris Hilton, kampania na nośnikach reklamy zewnętrznej, a także działania w social mediach. Firma 11:11 Media będzie promować kampanię także we własnych kanałach cyfrowych, w tym również w mediach społecznościowych Paris Hilton.

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.