Grupa Polmlek: "Sery z Goliszewa"

W ogólnopolskiej kampanii.

Z początkiem lutego wystartowała ogólnopolska kampania Serów z Goliszewa.

Bohaterem i narratorem kampanii został jeden z najwybitniejszych Polaków w historii - noblista Władysław Stanisław Reymont. Kampanię zobaczyć będzie można w telewizji – w stacjach ogólnopolskich i tematycznych, serwisach online, mediach społecznościowych, outdoorze i prasie.

Za strategię komunikacji odpowiadają Przestrzeń i Rozgłos. Przestrzeń jest agencją realizującą działania kreatywne, a Rozgłos odpowiada za planowanie i zakup mediów. Kompleksową produkcję kampanii przeprowadził Spokój.

Joanna Hamdan 14707 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.