Colian: "Spełniaj Grzeszki, graj o przeżycia"
Wizyta w piwnym SPA? Jazda Monster Truckiem? A może skok ze spadochronem? Laureaci konkursu wafli Grześki będą mieli w czym wybierać.
Do wygrania 1 600 voucherów na niezwykłe doznania dostępne w ofercie WyjątkowyPrezent.pl.
Pula nagród to blisko 190 000 zł.
Loterii towarzyszy szerokie wsparcie promocyjne oparte o spoty TV, zasięgowe działania digital, kreację OOH oraz materiały instore. Dodatkowo do spełniania Grzeszków zachęcają promocyjne opakowania. Kampania jest także wspierana przez wybranych influencerów oraz działania w mediach społecznościowych marki Grześki. Widoczność kampanii poszerzają również działania w kanałach on- i off-line partnera – strona www oraz ekspozycje w galeriach handlowych.
Akcja realizowana jest na platformie komunikacji "Każdy ma swoje Grzeszki", którą marka Grześki prowadzi od 2020 roku.
Szczegóły na spelniajgrzeszki.pl.

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.