Sięgnij po cyfrowe wydanie czasopisma "Handel"
Potrzebujesz od ręki dostępu do informacji, badań i analiz z branży FMCG? Sięgnij po bezpłatne, cyfrowe wydanie miesięcznika "Handel".
- Nowy format jest adaptacją magazynu do nowoczesnej wersji cyfrowej dla mocno zdigitalizowanej grupy Czytelników - tłumaczy Michalina Szczepańska, redaktor naczelna "Handlu".
W lutowym numerze:
Anna Grabowska, wiceprezeska w Grupie Żabka opowiada o tym, czy: jest w Polsce miejsce na 30 tys. Żabek; jak dzięki kolejnym sklepowym konceptom Żabka wchodzi do coraz mniejszych miejscowości i nietypowych lokalizacji; co z Żabki Eco Smart czy Nano trafi do pozostałych placówek; co jeszcze będzie wydawał robot od hot-dogów; jak detaliści mogą przejąć część obrotów gastronomii...bo Żabki to dzisiaj małe punkty gastronomiczne.
To oczywiście nie wszystko. Dowiesz się także między innymi:
- Jakie kryteria muszą spełnić produkty „jutra” na rynku żywności zdradza Mintel;
- Co Polacy planują kupić bliskim na tegoroczne walentynki i Dzień Kobiet, czego dowiedzieliśmy się dzięki panelowi badawczemu Ariadna, który specjalnie dla „Handlu” zapytał o to 1081 osób w wieku 18 i więcej lat (stanowiących reprezentatywną grupę);
- Jak oszczędzać energię w sklepach, choćby przez zamykanie drzwi w regałach chłodniczych, co pozwali na oszczędności od 30 nawet do 55% energii w zużyciu.
Nie zwlekaj! Już teraz POBIERZ BEZPŁATNE E-WYDANIE MIESIĘCZNIKA HANDEL
Magazyn „Handel” oraz portal HandelExtra.pl to media biznesowe specjalizujące się w branży FMCG. Śledzące i opisujące rynek artykułów spożywczych, chemiczno-przemysłowych i używek, a także dotyczące szeroko pojętej tematyki handlowej: sieci, franczyza, sklepy niezależne, dyskonty, hiper- i supermarkety; informujące o premierach produktowych, planowanych kampaniach; dostarczające praktyczne informacje z zakresu finansów, marketingu, promocji, merchandisingu; podpowiadające detalistom jak efektywniej zarządzać biznesem.