Żabka Jush: "Czasami lepiej nie mieć czasu na zakupy"
Aplikacja kontynuuje działania podjęte w zeszłym roku, w ramach których podkreśla, że warto zająć się swoimi pasjami i spędzić czas na tym, co naprawdę lubimy.
Filmom promocyjnym towarzyszą również działania w przestrzeni miejskiej. O tym, dlaczego czasem lepiej nie mieć czasu na zakupy dowiedzą się przechodnie w Warszawie, Krakowie, Katowicach oraz Trójmieście. Kreację będzie można podziwiać między innymi na ekranach LED i digital citylightach zlokalizowanych przy najważniejszych węzłach komunikacyjnych, a także w metrze.
Ponadto reklamę aplikacji będzie można zobaczyć w TVN, w ramach kampanii emitowanej w modelu addressable tv - innowacji reklamowej na skalę światową. Dzięki wykorzystaniu tej technologii możliwe jest geotargetowanie w telewizji, co pozwala na precyzyjne dotarcie do pożądanych grup docelowych i emisję spersonalizowanego zestawu reklam w tv. Ponadto kampania będzie wspierana spotami radiowymi w lokalnych rozgłośniach.
Za koncept kreatywny odpowiada agencja reklamowa PZL, zakupem mediów zajęła się agencja Zenith, a produkcją Best Regards Production. Za reżyserię wszystkich trzech promocyjnych spotów i wykonanie zdjęć do działań OOH odpowiada Zuza Krajewska. Autorka jest znana między innymi z realizacji kampanii reklamowych dla Pumy, HalfPrice czy marki House. Za swoją pracę została uhonorowana złotą nagrodą Klubu Twórców Reklamy.

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.