Lidl: "Mały procent, wielka pomoc"
Pod takim hasłem dyskonter prowadzi kampanię informacyjną, która ma przekonać klientów i pracowników sieci do wsparcia wybranej organizacji pożytku publicznego.
W ramach przyjętej strategii CSR, Lidl Polska angażuje się w liczne inicjatywy mające na celu wspieranie organizacji pożytku publicznego. Przykładem działań tego typu jest właśnie akcja "Mały procent, wielka pomoc", dzięki której od ponad 10 lat Lidl Polska wspiera tych, którzy najbardziej potrzebuję pomocy finansowej.
Liczba podmiotów, które zostały objęte kampanią jest imponująca. W tym roku jest ich aż trzynaście. Należą do nich: Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, Federacja Polskich Banków Żywności, Caritas Polska, Fundacja Mam Marzenie, Fundacja Instytutu Matki i Dziecka, Fundacja Anny Wierskiej "Dar Szpiku", Fundacja Anny Dymnej "Mimo Wszystko", Fundacja Dzieciom "Zdążyć z pomocą", Fundacja Rozwoju Kardiochirurgii, Fundacja JiM, Fundacja "Labrador", Fundacja dla Dzieci z Chorobami Nowotworowymi "Krwinka" oraz siepomaga.pl.

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.