Lidl: "Mały procent, wielka pomoc"

Pod takim hasłem dyskonter prowadzi kampanię informacyjną, która ma przekonać klientów i pracowników sieci do wsparcia wybranej organizacji pożytku publicznego.

W 2004 r. Polacy po raz pierwszy otrzymali możliwość przekazania 1% podatku. Od 2023 r. podatnicy mają możliwość wsparcia organizacji pożytku publicznego, przekazując jej aż 1,5% swojego podatku. Aby wesprzeć wybraną jednostkę publiczną, wystarczy tylko wpisać jej nazwę i numer KRS do odpowiedniej rubryki w  rocznym zestawieniu podatkowym (PIT). Część swojego podatku można przekazać do 30 kwietnia br.

W ramach przyjętej strategii CSR, Lidl Polska angażuje się w liczne inicjatywy mające na celu wspieranie organizacji pożytku publicznego. Przykładem działań tego typu jest właśnie akcja "Mały procent, wielka pomoc", dzięki której od ponad 10 lat Lidl Polska wspiera tych, którzy najbardziej potrzebuję pomocy finansowej.

Liczba podmiotów, które zostały objęte kampanią jest imponująca. W tym roku jest ich aż trzynaście. Należą do nich: Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, Federacja Polskich Banków Żywności, Caritas Polska, Fundacja Mam Marzenie, Fundacja Instytutu Matki i Dziecka, Fundacja Anny Wierskiej "Dar Szpiku", Fundacja Anny Dymnej "Mimo Wszystko", Fundacja Dzieciom "Zdążyć z pomocą", Fundacja Rozwoju Kardiochirurgii, Fundacja JiM, Fundacja "Labrador", Fundacja dla Dzieci z Chorobami Nowotworowymi "Krwinka" oraz siepomaga.pl.

Joanna Hamdan 14707 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.