Oto najlepsi franczyzobiorcy Żabki, mamy ich listę
W ramach II edycji inicjatywy Żabki “Liga Mistrzów Jakości" sieć wyłoniła spośród franczyzobiorców sieci najlepszych z najlepszych. Nagrodziła ponad 2,4 tys. przedsiębiorców, a ośmiu zostało regionalnymi zwycięzcami z tytułem Mistrz Jakości. Wiemy, kim oni są.
– Mianownikiem wszystkich naszych działań jest jakość, która wyraża się m.in. w ofercie produktowej, wysokim poziomie technologicznym naszych usług i rozwiązań, a także współpracy z franczyzobiorcami. Doceniamy bardzo także ten aspekt w ich postawie. Konkurs Liga Mistrzów Jakości powstał, by w konkretny sposób wyróżnić zaangażowanie przedsiębiorców prowadzących z nami sklepy – wyjaśnia Przemysław Kijewski, dyrektor ds. operacyjnych w Żabka Polska.
Podkreśla, że sposób zarządzania sklepem, personelem i dbania o jakość obsługi w realny sposób przekładają się na budowę przewagi konkurencyjnej sieci oraz wysoki poziom zadowolenia klientów, co w konsekwencji prowadzi do wzrostu obrotu, a więc także przychodu przedsiębiorców.
II edycja Programu rozpoczęła się w lipcu 2022 r. i trwała do końca grudnia ub.r. Uczestniczyło w niej blisko 90% przedsiębiorców działających pod zielonym szyldem. O tytuł Mistrzów Jakości rywalizowali w ramach swoich regionów sprzedaży. Nagrody trafiły ogółem do ponad 2,4 tys. franczyzobiorców, zaś mianem Mistrza wyróżnionych zostało 8 najlepszych przedsiębiorców z poszczególnych regionów. Zwycięzcy otrzymali nagrody finansowe. W zależności od zajętego miejsca “Mistrzowie Jakości” zyskali – za I miejsce 15 000 zł, II – 13 000 zł, a za III – 10 000 zł.
HandelExtra.pl otrzymał listę nagrodzonych franczyzobiorców. Oto oni:
- Tomasz Kamiński z Białogardu
- Zbigniew Lica z Lęborka
- Joanna Jodłowska z Wrocławia
- Patryk Pundyk z Blizne Łaszczyńskiego
- Tomasz Kraśniewski z Kasków
- Magdalena Niedźwiecka z Jawiszowic
- Grażyna Malkusz z Krapkowic
- Katarzyna Grobelak z Częstochowy
Mamy komentarz od jednego z franczyzobiorców: – Przy tego typu inicjatywach na wynik wpływ ma przede wszystkim zaangażowany i zaufany zespół. Staram się w umiejętny sposób zarządzać personelem i odpowiednio motywuję swoich pracowników. Dzieląc się z nimi nagrodą w konkursie w postaci premii, chciałem podkreślić, jak bardzo doceniam ich zaangażowanie – podkreśla Patryk Pundyk, franczyzobiorca Żabki od 15 miesięcy prowadzący sklep Żabka w Warszawie. - Niezwykle ważne jest oczywiście także utrzymywanie wysokich standardów zarządzania i obsługi sklepu oraz dążenie do ich dalszego podnoszenia. Cieszę się, że udało mi się zrealizować postanowienie o znalezieniu się w gronie zwycięzców tej edycji “Ligi Mistrzów Jakości” – mówi.
Jak ustaliliśmy, w klasyfikacji uwzględniane były wyniki m.in. z zakresu utrzymywania wysokich standardów w sklepach, wizyt tajemniczego klienta czy realizacji rekomendowanych e-szkoleń (np. z obszaru sprzedaży czy finansów). Żabka prowadziła stałe Regionalne Rankingi Jakości, indywidualne dla każdego z 8 regionów sprzedaży. Za prawidłowy przebieg konkursu oraz ogłoszenie laureatów odpowiedzialna była komisja konkursowa, w której gronie znaleźli się przedstawiciele sieci m.in. z Działu Wsparcia Sprzedaży i Działu Rozwoju Franczyzobiorców.
Kolejna, III edycja projektu „Liga Mistrzów Jakości” już wystartowała z początkiem stycznia i zakończy się w czerwcu br. Jak się dowiedzieliśmy, wzrośnie liczba nagrodzonych, a pula nagród sięgnie 6 mln zł. Gala, na której poznamy kolejnych laureatów, odbędzie się w lipcu br.

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.