Hochland: "Gdy przyjemność chodzi Ci po głowie"
Pod takim hasłem w 2023 r. marka Almette kontynuuje silne wsparcie reklamowe linii serków wiejskich.
Przez kolejne miesiące Cleo, w rytm swojego przeboju "Za krokiem krok", w spotach reklamowych będzie zachwycać się smakiem serków i namawiać do ich spróbowania każdego, komu "przyjemność chodzi po głowie". Kampania wizerunkowa obejmie obecność w telewizji, internecie i w punktach sprzedaży, a w mediach społecznościowych Cleo wesprą topowi influencerzy.
Ponadto serki wiejskie Almette będą także bohaterami specjalnej akcji tanecznej na Tik-Toku, podczas której Cleo oraz topowi twórcy, m. in. Qczaj, pokażą swoje przerwy na chwile przyjemności z Almette, tańcząc w rytm hitu "Gdy przyjemność chodzi Ci po głowie!" i zachęcając do wspólnej zabawy.

Joanna Hamdan
14707 Artykuły
Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.