Violife: "Zachęca do przejścia na dietę roślinną"

Między innymi poprzez loterię konsumencką.

Aby zachęcić konsumentów do przejścia na dietę roślinną, marka prowadzi szereg działań komunikacyjnych w digitalu, własnych mediach społecznościowych, a także przy półce sklepowej. Do podjęcia wyzwania Veganuary razem z Violife zachęcają również influencerzy, którzy publikują własne przepisy na wegańskie dania.

Ponadto z myślą o konsumentach, Violife organizuje loterię konsumencką, która ruszyła 1 stycznia.

Warunkiem uczestnictwa w niej jest zakup minimum 2 dowolnych produktów Violife, zachowanie paragonu i zgłoszenie go na stronie wyzwanieviolife.pl.

Dołączając do wyzwania Veganuary z Violife i biorąc udział w loterii można wygrać następujące nagrody: 3 x 10 000 zł, 30 x 1000 zł na zakup sprzętu elektronicznego w RTV Euro AGD oraz 300 x 100 zł.

Loteria potrwa do 31 stycznia.

Konsumenci mogą wziąć udział również w zabawie e-zdrapka, w której nie ma konieczności rejestracji paragonu. Wystarczy usunąć zdrapkę na ekranie smartfona, a od razu pojawi się na nim informacja o wygranej. Na konsumentów czeka 1500 nagród pieniężnych.

Joanna Hamdan 14529 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.