Maciej Dulski zasilił szeregi MediaMarktSaturn Polska

Objął stanowisko dyrektora e-commerce & trade marketingu.

Maciej Dulski, który zastąpił w tej funkcji Pawła Kuźmę, ma ponad dwudziestoletnie doświadczenie w obszarze digital i e-commerce, które zdobywał w firmach takich jak Yope, Veepee, Allegro czy Tchibo, gdzie odpowiadał m.in. za rozwój sprzedaży online, budowanie i wdrożenie sklepów internetowych oraz tworzenie i realizację strategii e-commerce.

W MediaMarktSaturn będzie odpowiadał za strategię i rozwój e-commerce, budując jednocześnie najlepsze doświadczenia zakupowe użytkowników nowych technologii w tym kanale, a także wzmocni działania marki w obszarze trade marketingu. Jego zadaniem będzie również udział w jednym z największych projektów e-commerce na polskim rynku, jakim jest tworzenie nowej platformy online dla sklepu mediamarkt.pl.

- Realizując strategię rozwoju omnichannel intensyfikujemy działania we wszystkich obszarach biznesu, żeby zapewnić najwyższą jakość naszej oferty. Cieszę się, że Maciej dołączył do naszego zespołu i będzie mógł wykorzystać swoje doświadczenie i kompetencje do budowania nowej wartości kanału online – mówi Andrzej Jackiewicz, prezes zarządu MediaMarktSaturn Polska.

MediaMarktSaturn Polska należy do MediaMarktSaturn Retail Group (MMSRG), europejskiego lidera na rynku dystrybucji elektroniki użytkowej. W Polsce prowadzi sieć sklepów MediaMarkt oraz sklep internetowy mediamarkt.pl.

Joanna Hamdan 14506 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.