Hochland: "Dzielimy się tym co dobre"

Nowa reklama wizerunkowa w telewizji i internecie.

Hochland startuje z nową kampanią wizerunkową "Dzielimy się tym co dobre". Na pierwszym miejscu stawia ona rodzinne wartości marki, a także podkreśla wsparcie Programu Pajacyk.

Kampania obejmuje nowy spot telewizyjny oraz działania na szeroką skalę w internecie. Jej celem jest podkreślenie, że posiłek zawsze smakuje lepiej, gdy możemy się nim podzielić, a kupując sery Hochland każdy może dołożyć swoją cegiełkę do wsparcia potrzebujących dzieci.

W ramach ogólnopolskiej akcji "Dzielimy się tym co dobre", Hochland sfinansuje 150 000 ciepłych posiłków dla najbardziej potrzebujących dzieci.

Za przygotowanie kreacji odpowiedzialna jest agencja marketingowa Grasp Group, zakupem mediów zajmuje się Value Media, a za działania z zakresu PR odpowiada agencja Quality Public Relations.

Joanna Hamdan 14529 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.