Stuart i UpMenu zwierają szyki w zamawianiu i dowozach
Stuart Polska, firma z branży logistyki technologicznej i rodzimy start-up UpMenu, który udostępnia technologię do zamawiania jedzenia online, będą wspólnie realizować zamówienia dla branży gastronomicznej. Co to oznacza?
- Od teraz wszystkie współpracujące z UpMenu restauracje są w pełni zintegrowane ze Stuart, zyskując dostęp do naszych usług kurierskich. Nasza współpraca stanowi umocnienie sektora foodtech nad Wisłą i jest kolejnym kamieniem milowym zakorzeniającym Stuart w Polsce - wyjaśnia Agnieszka Majewska, general manager w Stuart.
Start-up UpMenu oferuje system do zamawiania online. Dzięki temu rozwiązaniu możliwe jest przyjmowanie zamówień bezpośrednio z własnej strony WWW lokalu gastronomicznego czy własnej aplikacji mobilnej, co pozwala uniknąć kosztów związanych z prowizjami naliczanymi przez popularne platformy do zamawiania online. UpMenu daje przy tym szereg dodatkowych narzędzi, takich jak kreator stron WWW, programy lojalnościowe czy wsparcie marketingowe, a także integracje z systemami POS i dostaw.
Już teraz w gronie klientów UpMenu znajdują się setki restauracji w całej Polsce. Należą do nich m.in sieci Subway, Meat&Fit, Fabryka Pizzy czy Sushi Kushi.
Nawiązanie współpracy pomiędzy Stuart i UpMenu stanowi realizację długofalowych planów firm. Dla Stuart to kamień milowy na drodze do rozwoju francuskiej grupy logistycznej w Polsce. Celem Stuart jest łączenie przedsiębiorstw z największą flotą kurierską w mieście oraz szybkie, bezpieczne i realizowane w zrównoważony sposób doręczanie przesyłek – nie tylko w branży gastronomicznej. Już dziś 80% zamówień doręczanych jest za pośrednictwem Stuart Polska w mniej niż pół godziny.
CZYTAJ TAKŻE: Stuart z dużym apetytem na szybkie dostawy [WYWIAD HE]

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.