Barbora ma nową dyrektor generalną

Została nią Asta Juodeškaitė, która zastępuje na tym stanowisku Andriusa Mikalauskasa.

Asta Juodeškaitė związana jest z grupą Vilniaus Prekyba, która należy do Maxima Grupė od 2020 r. Karierę w Grupie rozpoczęła od stanowiska HR. Do tej pory Asta Juodeškaitė była także członkiem zarządu i szefową HR w spółce w Radas i jej spółce zależnej Barbora.

Na stanowisku dyrektor generalnej e-sklepu Barbora Asta Juodeškaitė zastępuje Andriusa Mikalauskasa.

Barbora to największy internetowy sklep spożywczy w krajach bałtyckich, który od stycznia 2021 r. prowadzi działalność w Polsce.  Spółka należy do Grupy Maxima, właściciela sklepów Stokrotka. Barbora.pl działa w Warszawie, Łodzi, Trójmieście, Katowicach, Krakowie, Wrocławiu (w tym w okolicznych miejscowościach) i w Częstochowie. Oznacza to, że swoim zasięgiem obejmuje już kilka milionów konsumentów.

Maxima Grupė prowadzi sklepy Maxima w krajach bałtyckich, Stokrotka (w Polsce), T-Market (w Bułgarii) oraz internetowy sklep spożywczy Barbora, który działa w krajach bałtyckich i w Polsce. Maxima Grupė jest częścią grupy Vilniaus Prekyba, która za pośrednictwem innych spółek zależnych, zarządza inwestycjami w sieci handlowe i apteczne oraz firmy deweloperskie i wynajmujące nieruchomości w krajach bałtyckich, Szwecji, Polsce i Bułgarii.

Zdjęcie: www.vilniausprekyba.lt

Joanna Hamdan 14529 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.