Lisek.app: rekordzistka z Warszawy złożyła w 2022 r. 458 zamówień!

Rekordowe zamówienia, więcej w koszykach zakupowych, nowe kategorie w sklepie i dostawcy, rosnąca popularność produktów świeżych - tak polski start-up podsumowuje 2022 r. - Zmieniamy się w pełnoprawny market - uważa firma.

Dla aplikacji Lisek.app, dowożącej zakupy z własnych magazynów w kwadrans, 2022 r. był czasem szybkiego wzrostu,eksperymentów i nowości.

Dzięki temu wartość średniego koszyka zakupowego w Lisku w 2022 r. wzrosła o 45% względem roku 2021 - informuje start-up.

W 2022 r. Lisek.app dostarczył 1 mln zamówień, z czego 458 z nich w ciągu roku złożyła klientka rekordzistka z Warszawy. Do siedmiu osób Lisek jeździł z dostawą 6 razy w ciągu jednego dnia.

- Dla coraz większej liczby klientów Lisek przestaje być sklepem typu convenience, w którym można uzupełnić zapas chipsów na wieczór. Zmienia się w pełnoprawny market, w którym regularnie robi się zakupy - zapewnia firma. I dodaje, że Lisek to sklep, który odpowiada na codzienne potrzeby od rana do wieczora. Na śniadanie dostarcza pieczywo, nabiał, wędliny. Na obiad ma w ofercie dania gotowe, składniki do samodzielnego gotowania albo lisiopaki z zestawem produktów na rosół czy mielone. Na wieczór Lisek dowiezie kolację.

Start-up zaobserwował ważny trend: powiększające się koszyki zakupowe. Oferta Liska znacząco się rozszerzyła. Przybywa produktów świeżych, pojawiają się nowości od niszowych, lokalnych producentów. Rozwija się kategoria chemii gospodarczej, akcesoriów czy kosmetyków - hitem roku 2022 okazały się koreańskie maseczki do twarzy. Lisek wciąż testuje nowe kategorie. Firma przypomina, że w minionym roku jeden z klientów wydał na jednorazowe zakupy aż 1047,28 zł.

Najczęściej zamawianym produktem w Lisku był banan. We wszystkich miastach Polski trafił do pierwszej piątki produktów, a w kliku z nich został numerem jeden sprzedaży. W Krakowie w TOP 5 znalazł się też pomidor. W każdym mieście wysoko uplasowały się też bułki kajzerki. O czym to świadczy? Klienci Liska coraz chętniej sięgają po świeże produkty, i to niezależnie od pory dnia. Owoce, warzywa, pieczywo, nabiał i wędliny, mięso – to kategorie, które stały się bestsellerami Liska i które wciąż będą wzbogacane.

Lisek.App to polski start-up założony przez Marka Kośnika i Michała Krowińskiego. Działa w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Gdańsku, Gdyni, Sopocie, Łodzi, Katowicach, Piasecznie, Ząbkach, Markach i we Wrocławiu. Od niedawna zakupy z błyskawiczną dostawą można zrobić także poprzez stronę WWW Liska. Lisek.app uruchomił też stworzoną dla firm e-platformę Lisek.lab służącą do analizy i wymiany danych m.in. o konsumenckich trendach, którą firma udostępnia swoim partnerom.