Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Dwa Szybkie Żubry wymiatają

Pod takim hasłem do 31 lipca potrwa promocja marki z portfolio Kompanii Piwowarskiej.

W największej loterii Żubra na wygrane przeznaczono 12 mln piw. Promocyjne puszki i butelki piwa Żubr trafią do sprzedaży 18 stycznia br. Mechanizm promocji konsumenckiej nie zmienił się względem poprzednich edycji. Konsument dowie się o wygranej znajdując jej symbol pod kapslem lub zawleczką.  

Głównym nośnikiem kampanii jest spot reklamowy opowiadający historię dwóch żubrów galopujących przez puszczę, w którym szybkość i potęga zwierząt robi wrażenie. 

 Działania reklamowe będą realizowane przede wszystkim w TV, internecie, m.in. w kanałach social media oraz w punktach sprzedaży. 

Za koncepcję spotu telewizyjnego odpowiada agencja PZL, produkcją zajął się dom produkcyjny OTO Film, udźwiękowieniem Juice, postprodukcją Platige Image. Działania digital i PR przygotowała Huta 19 im. Joachima Fersengelda, zaplanowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith. 

Joanna Hamdan 14529 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.