Biedronka przedłuża i rozszerza współpracę z PZPN

Biedronka i Polski Związek Piłki Nożnej przedłużyły umowę sponsorską pomiędzy nimi do 31 lipca 2026 r. Ale także rozszerzyły współpracę o zupełnie nowy projekt - produkty licencyjne PZPN, w tym produkty spożywcze oznaczone w sposób charakterystyczny dla marki Reprezentacji Polski.

Obecna umowa obejmie zarówno eliminacje do najbliższych mistrzostw Europy, których finały odbędą się w Niemczech, jak również eliminacje i turniej finałowy Mistrzostw Świata w 2026 r., który zorganizują Kanada, Meksyk i USA.

Sieć Biedronka jako Oficjalny Sponsor będzie wspierać zarówno pierwszą reprezentację Polski kobiet i mężczyzn, jak też kadry młodzieżowe od lat 15 do 21, pozostając oficjalnym dostawcą warzyw i owoców dla reprezentacji.

- Jako największa organizacja sportowa chcemy grać z najlepszymi na rynku. Z Biedronką współpracujemy już od 12 lat. (...) Cieszymy się, że możemy rozwijać piłkę nożną z tak solidnym i zaufanym partnerem u boku. Tym bardziej, że Biedronka wspiera cały polski futbol – od kadr młodzieżowych po seniorskie reprezentacje kobiet i mężczyzn - komentuje Łukasz Wachowski, sekretarz generalny Polskiego Związku Piłki Nożnej.

Przedłużenie umowy tym razem łączy się także z jej rozszerzeniem. Tym razem powstanie bowiem specjalna linia produktów, stworzoną wokół biało-czerwonych barw.

Dzięki nowej umowie federacja i Biedronka nawiązują współpracę w sprawie sprzedaży produktów licencyjnych PZPN w sklepach sieci Biedronka – zarówno tradycyjnych, jak i sklepie online Biedronka Home. Unikalnym elementem współpracy będą specjalne produkty spożywcze przygotowane wspólnie przez partnerów i oznaczone w sposób charakterystyczny dla marki Reprezentacji Polski. Asortyment, który pojawi się w sklepach sieci za kilka miesięcy, zostanie stworzony  z myślą o osobach przywiązanych do zdrowego stylu życia.

Marka Biedronka jest Oficjalnym Sponsorem Reprezentacji Polski w piłce nożnej mężczyzn nieprzerwanie od 2010 r.