Lidl: "Codziennie ponad 200 rodzajów świeżych warzyw i owoców"
Wraz z nowym rokiem sieć startuje z nową kampanią promującą Ryneczek Lidla.
Sieć dąży do tego, aby w asortymencie Ryneczku Lidla znajdowały się świeże warzywa i owoce. Pracownicy sklepów Lidl Polska monitorują stan dostępnych produktów. Gdy ich jakość nie spełnia wysokich wymagań oraz oczekiwań konsumenckich, artykuł jest zabierany z sali sprzedaży. Ponadto dzięki gęstej sieci centrów dystrybucji Lidl Polska, dostawy mogą być realizowane szybko – świeże produkty pojawiają się w sklepach każdego dnia.
Obecnie na Ryneczku Lidla klienci codziennie mogą wybierać wśród 200 rodzajów świeżych warzyw i owoców. Część asortymentu posiada certyfikat bio, czyli pochodzi z ekologicznych upraw.
W trosce o świeżość produktów Lidl Polska dba o to, by jak najwięcej produktów dostarczanych było przez polskich producentów, jest to szczególnie zauważalne w ofercie warzyw i owoców dostępnych sezonowo. Jednak w ofercie znajdziemy także owoce egzotyczne, które mają zapewnione bezpieczne warunki transportu z dalszych części świata.
Kampania została zaplanowana w telewizji, radiu, gazetkach, digitalu oraz mediach społecznościowych. Za produkcję spotu odpowiada agencja GPD.

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.