Carrefour w Polsce: 25 produktów za 100 zł
Do wszystkich swoich super- i hipermarketów Carrefour wprowadza tzw. podstawowy koszyk zakupowy w jednej, niezmiennej cenie. Wcześniej inicjatywa ta pojawiła się w Hiszpanii.
- W Carrefour Polska wspieramy konsumentów, szczególnie teraz w czasach wysokiej inflacji. Dlatego uruchomiliśmy akcję antyinflacyjną, która opiera się na pięciu rodzajach korzyści. Dzięki nim klienci mogą zrobić zakupy bez zbędnych wyrzeczeń, ponieważ oferujemy szeroki wybór produktów, które wyróżniają się nie tylko przystępnymi cenami, ale również najwyższą jakością - uważa Marta Baran, customer relationship management director w Carrefour Polska.
Na pięć filarów akcji antyinflacyjnej składają się: marki własne nawet o 30% tańsze od ich markowych odpowiedników; weekendowe zakupy tańsze z aplikacją Mój Carrefour; Simpl - najtańsze produkty w swojej kategorii (200 artykułów); wsparcie dla seniorów (w każdy wtorek stycznia seniorzy odwiedzający hiper- i supermarkety Carrefour mogą zyskać do 10% zniżki na całe zakupy w formie e-kuponu do wykorzystania przy kolejnej wizycie, a maksymalny rabat wynosi 30 zł) i co tydzień nowe "super oferty" - okazje, w tym obniżki nawet do 50%.
Działania, które mają nieco złagodzić skutki inflacji, Carrefour wprowadził już wcześniej na innych rynkach. Na przykład w Hiszpanii (inflacja również jest tam dwucyfrowa) sieć zaoferowała klientom podstawowy koszyk 30 produktów za 30 euro. Produkty wchodzące w jego skład obejmują artykuły spożywcze codziennego użytku, takie jak śniadania, przetwory, makarony, olej, kawa, a także m.in. artykuły drogeryjne, do czyszczenia czy perfumeryjne.
Carrefour to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w sześciu formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.