Carrefour w Polsce: 25 produktów za 100 zł

Do wszystkich swoich super- i hipermarketów Carrefour wprowadza tzw. podstawowy koszyk zakupowy w jednej, niezmiennej cenie. Wcześniej inicjatywa ta pojawiła się w Hiszpanii.

Inflacja, która wpływa na zmianę postaw konsumenckich, sprawia, że coraz więcej osób poszukuje okazji cenowych i sposobów na oszczędzanie. W odpowiedzi na te oczekiwania Carrefour wprowadza tzw. Koszyk Pełen Oszczędności, który zawiera 25 najczęściej kupowanych produktów marki własnej sieci. Ich łączna wartość nie przekracza 100 zł, dzięki czemu klienci mogą kupić artykuły - jak podkreśla operator - wysokiej jakości w atrakcyjnych cenach. W koszyku są m.in. mleko, kukurydza konserwowa, tuńczyk w oleju, pomidory krojone czy jajka. Detalista zapowiada, że produkty wyróżnione w koszyku będzie można kupić w niezmienionej cenie do końca stycznia.

- W Carrefour Polska wspieramy konsumentów, szczególnie teraz w czasach wysokiej inflacji. Dlatego uruchomiliśmy akcję antyinflacyjną, która opiera się na pięciu rodzajach korzyści. Dzięki nim klienci mogą zrobić zakupy bez zbędnych wyrzeczeń, ponieważ  oferujemy szeroki wybór produktów, które wyróżniają się nie tylko przystępnymi cenami, ale również najwyższą jakością - uważa Marta Baran, customer relationship management director w Carrefour Polska.

Na pięć filarów akcji antyinflacyjnej składają się: marki własne nawet o 30% tańsze od ich markowych odpowiedników; weekendowe zakupy tańsze z aplikacją Mój Carrefour; Simpl - najtańsze produkty w swojej kategorii (200 artykułów); wsparcie dla seniorów (w każdy wtorek stycznia seniorzy odwiedzający hiper- i supermarkety Carrefour mogą zyskać do 10% zniżki na całe zakupy w formie e-kuponu do wykorzystania przy kolejnej wizycie, a maksymalny rabat wynosi 30 zł) i  co tydzień nowe "super oferty" - okazje, w tym obniżki nawet do 50%.

Działania, które mają nieco złagodzić skutki inflacji, Carrefour wprowadził już wcześniej na innych rynkach. Na przykład w Hiszpanii (inflacja również jest tam dwucyfrowa) sieć zaoferowała klientom podstawowy koszyk 30 produktów za 30 euro. Produkty wchodzące w jego skład obejmują artykuły spożywcze codziennego użytku, takie jak śniadania, przetwory, makarony, olej, kawa, a także m.in. artykuły drogeryjne, do czyszczenia czy perfumeryjne.

Carrefour to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w sześciu formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.