Dm chce zwiększyć sprzedaż. Jak?

Obecna od roku w Polsce niemiecka sieć drogerii dm konsekwentnie buduje swoją pozycję nad Wisłą, zarówno stacjonarnie, jak i poprzez e-sklep.

9 drogerii stacjonarnych, sklep online i aplikacja, 7 charytatywnych akcji kasjerskich, ponad 150 pracowników i ponad 11 tys. produktów w asortymencie - to bilans minionych miesięcy drogerii dm w Polsce. 

Ponadto dm w naszym kraju ma już dwa magazyny - pierwszy znajduje się w Oporowie pod Wrocławiem. Stąd dostarczane są produkty do poszczególnych drogerii. Sprawną dystrybucję zapewnia także magazyn w miejscowości Wypędy pod Warszawą, obsługujący sklep internetowy dm.pl. Między innymi dlatego w pierwszej kolejności dm będzie rozwijać się w rejonie Dolnego Śląska, czy nieco szerzej patrząc, południowo-zachodniej Polski. W najbliższym roku sieć planuje również kolejne otwarcia oraz zwiększenie sprzedaży poprzez sklep online dm.pl i aplikację “Mój dm”.

W nowym roku drogeria przywita swoich klientów trzema akcjami promocyjnymi: Kampania “Veganuary”, “Apka pełna okazji” oraz “Zacznij nowy rok od zmian na lepsze”. Wszystkie wystartowały 29 grudnia.

Joanna Hamdan 14529 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.