
Zymetria o szansach FMCG w e-commerce [PODCAST]
Update your browser or Flash plugin
Wprawdzie wielki wzrost sprzedaży internetowej się skończył, ale nie w spożywce. Polacy uważają, że w tym kanale można kupić taniej, co przy takiej inflacji ma niebagatelne znacznie. Gdzie szukać biznesowej szansy? Opowiada Edyta Czarnota z Zymetrii.
A do tego, jak zawsze, krótkie podsumowanie handlowych newsów. Auchan uruchomiło hipermarket w nowym formacie, Carrefour testuje sprzedaż produktów z owadów, a Ikea dostawy łodzią. Zaś Mondelēz sprzedaje gumy do żucia, w tym polską fabrykę, firmie Perfetti van Melle. Zachęcamy też do spojrzenia na nasz koszyk cen - wersję codzienną i świąteczną, który tworzymy z portalem Gazeta.pl oraz CMR.
Naszego podcastu: Posłuchaj, co w Handlu można posłuchać również na Spotify, iTunes i w innych najpopularniejszych aplikacjach podcastowych.