Biedronka, dzięki JD Logistics, chce przyspieszyć rozwój sprzedaży w internecie

Chiński gigant JD Logistics i Jeronimo Martins, operator Biedronki - największej sieci detalicznej w Polsce, ogłosiły partnerstwo, w ramach którego Biedronka wykorzysta możliwości magazynowe i dystrybucyjne JD Logistics do realizacji zamówień online i rozwoju całego swojego biznesu internetowego.

JD Logistics zarządza ponad 1500 magazynami w Chinach i za granicą, w tym w Polsce. Firma specjalizuje się w oferowaniu klientom kompleksowych usług zintegrowanego łańcucha dostaw. Jeden z jego magazynów, o powierzchni 15 000 mkw., został dostosowany do realizacji zamówień internetowych Biedronki i umożliwienia szybkiej dostawy nawet w ciągu 24 godzin.

- JD Logistics ma zaszczyt współpracować z Biedronką – poinformował Zhong Zhang, starszy dyrektor JD Logistics Europe. - Nasze doświadczenie w realizacji wielokanałowej pomogą przyspieszyć transformację biznesu internetowego Biedronki - dodał.

- Usługi JD Logistics umożliwią nam sprawną realizację zamówień online, nawet w obliczu 17-krotnego wzrostu dziennej liczby zamówień - zapewnił Jakub Knauer, kierownik projektów logistycznych w Biedronce.

JD Logistics jest wiodącym dostawcą opartych na technologii rozwiązań w zakresie łańcucha dostaw i usług logistycznych oraz podmiotem stowarzyszonym z JD.com, sprzedawcą detalicznym handlu elektronicznego w Chinach.

Jeronimo Martins Polska jest właścicielem Biedronki – największej sieci detalicznej w Polsce. Na koniec III kwartału 2022 r. sieć liczyła 3304 sklepy zlokalizowane w ponad 1100 miejscowościach.

Zdjęcie: Shutterstock