DHL Parcel dowiezie paczki z AliExpressu

DHL Parcel podjął współpracę z AliExpressem, jednym z wiodących marketplace’ów na świecie.

Według prognoz, w najbliższych latach, udział platform marketplace w rynku e-commerce osiągnie ponad 70%. Tylko w Polsce już teraz 1/3 ankietowanych wskazuje je jako preferowane miejsce zakupów w sieci, a aż 2/3 konsumentów dokonuje regularnych zakupów w tym kanale.

W tego typu serwisach Polacy lubią przede wszystkim dostęp do szerokiej, zróżnicowanej oferty w jednym miejscu, a także szybką realizację zamówienia i dostawy. Po drugiej stronie – sprzedawcy, mali i duzi, doceniają platformy ze względu na możliwość dotarcia do dużej grupy klientów w jednym miejscu.

To dlatego DHL Parcel podjął współpracę z AliExpress, jednym z najpopularniejszych marketplace’ów na świecie.

- Klienci AliExpress od teraz będą mogli odebrać paczki w DHL POP (Punkty Obsługi Paczek) oraz w automatach POP Box. Nasza firma dysponuje największą siecią punktów na polskim rynku. Mocną sieć POP uzupełnią automaty paczkowe. Jesteśmy przekonani, że współpraca, którą rozpoczęliśmy ma bardzo wysoki potencjał dla obu stron – komentuje Maciej Magiera, dyrektor ds. kluczowych klientów DHL Parcel.

- Synergia dwóch mocnych marek stwarza wiele możliwości biznesowych. Połączenie naszych sił z operatorem kurierskim, będącym częścią globalnej sieci logistycznej to gwarancja satysfakcji naszych klientów. Jesteśmy przekonani, że współpraca z DHL Parcel Polska zapewni im najwyższą jakość serwisu i elastyczność doręczeń – dodaje Gary Topp European, commercial director AliExpress.