Glovo ułatwia restauratorom współpracę z platformą

Automatyzacja rejestracji ma usprawnić współpracę platformy z partnerami - szczególnie małymi i średnimi przedsiębiorstwami.

Właściciele lokali gastronomicznych za pomocą dedykowanej strony mogą już samodzielnie - bez kontaktu z działem sprzedaży - dołączyć do Glovo.

Dzięki nowemu narzędziu, restauratorzy mogą dołączyć do grona partnerów aplikacji w kilku krokach.

– Postanowiliśmy ułatwić restauratorom współpracę z Glovo. Nowe narzędzie, czyli strona do automatycznej rejestracji, pozwala im w prosty i szybki sposób rozpocząć działalność na naszej platformie – mówi Adam Wojtkowski, senior sales manager w Glovo w Polsce.

Jego zdaniem dzięki nowej funkcjonalności właściciele lokali mogą zostać partnerami platformy w dowolnym momencie, poprzez wypełnienie prostego formularza. W ten sposób mogą szybko rozpocząć realizację zamówień do nowych klientów.

- Wierzymy, że dzięki temu jeszcze bardziej uprościmy i przyspieszymy proces nawiązywania współpracy między Glovo i restauracjami, oszczędzając cenny czas naszych partnerów – podkreśla.

Do rozpoczęcia współpracy wymagane jest uzupełnienie informacji dotyczących kraju i miasta prowadzonej działalności, nazwy lokalu, rodzaju działalności oraz danych kontaktowych i fakturowych. Oferta restauracji może być dostępna w Glovo już po upływie 5 dni roboczych. Funkcja dostępna jest tylko w miastach, w których Glovo prowadzi działalność.

– Dodatkowe zamówienia online pozwalają zwiększyć sprzedaż restauracji nawet o 40%. Obecność na Glovo to dodatkowy przychód, a przede wszystkim wielu nowych klientów, którzy mogą polecić restaurację kolejnym osobom – podkreśla Adam Wojtkowski.

Dodaje przy tym, że automatyczna rejestracja to dopiero początek. - Każdy z partnerów otrzyma kompleksowe wsparcie naszego zespołu, który pomoże w optymalizacji sprzedaży, promocji czy menu w aplikacji. Dla około 40% naszych małych i średnich partnerów Glovo, to pierwszy kontakt z e-commerce i platformą delivery, dlatego odpowiedni proces wdrożeniowy jest kluczowy dla końcowego sukcesu partnera – uważa Wojtkowski.

Glovo udostępnia swoim partnerom również narzędzie do zarządzania swoim profilem w aplikacji. Dzięki temu mogą samodzielnie edytować pozycje w menu czy dodawać zdjęcia i odpowiednie opisy. Dzięki temu profil restauracji w aplikacji pokrywa się z punktem offline.

Wizją Glovo jest zapewnienie mieszkańcom miast wszystkiego, czego potrzebują w szybki i łatwy sposób. Oprócz dań z restauracji, użytkownicy aplikacji mogą również zamówić zakupy spożywcze, z opcją dostawy nawet w 20 minut. Platforma dociera już do 50% mieszkańców Polski oraz ponad 75% mieszkańców polskich miast. Niedawno Glovo przekroczyło granicę 11 000 aktywnych partnerów z różnych kategorii, wśród których są m.in. żywność, kosmetyki, kwiaty, artykuły papiernicze.

 

 

 

 

Katarzyna Pierzchała 5524 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.