McCormick. Dodatki do wypieków i deserów Kamis

Firma działająca od wielu lat na polskim rynku przypraw poszerzyła swoją ofertę m.in. o naturalne aromaty oraz posypki bez oleju palmowego i w kolorach pochodzących z roślin.

Nowa linia produktów Kamis to: naturalne aromaty w pięciu różnych wariantach: waniliowym, pomarańczowym, migdałowym, cytrynowym i kawowym, posypki cukrowe bez oleju palmowego w sześciu różnych wariantach i kolorach pochodzących z roślin oraz glonów oraz proszek do pieczenia, cukier wanilinowy i suszone drożdże.

Produkty z nowej oferty zostały zamknięte w innowacyjnych i funkcjonalnych opakowaniach.

Trwa także kampania "Dobrze się znamy" promująca nową ofertę Kamis wspierana reklamą w TV, internecie (YouTube, VOD), social mediach (facebook, instagram), a także na szerokozasięgowych portlach internetowych. Reklamy nowej linii można znaleźć również w popularnych aplikacjach zakupowych.

Joanna Hamdan 14529 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.