The Lorenz Bahlsen Snack-World. Crunchips

W edycji limitowanej.

Na sklepowych półkach pojawiła się edycja limitowana Crunchips, czyli dwa nowe smaki Chrupiący Bekon i Karmelizowana Cebulka w opakowaniach zaprojektowanych przez Jurka Owsiaka. Marka będzie po raz drugi oficjalnym sponsorem Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

Wprowadzeniu edycji limitowanej będzie towarzyszyć wsparcie marketingowe. Zaplanowano kampanię TV, działania w kanałach social media oraz wsparcie w punktach sprzedaży.

Tegoroczny, 31. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy przebiega pod hasłem "Chcemy wygrać z sepsą! Gramy dla wszystkich – małych i dużych!". Więcej o zbiórce na https://www.wosp.org.pl/final/31-final-wosp.

Joanna Hamdan 14529 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.