PepsiCo: "A Ty co ułożysz z Cheetos Hashtags?"

To hasło ogólnopolskiej kampanii, w której Cheetos prezentuje dwie nowości o oryginalnym kształcie chrupek w postaci hashtagu.

Prowadzone działania marki o charakterze 360° obejmują tradycyjne oraz nowoczesne kanały dotarcia. Na potrzeby kampanii powstała reklama telewizyjna. Zostały uruchomione także zasięgowe działania online, które potrwają 10 tygodni (od października do grudnia 2022 roku) na kluczowych platformach. Aktywności marki to również współpraca z Influencerami – m.in Dominikiem Rupińskim, Sylwią Lipką, Agnieszką Włodarczyk oraz Anetą Zając, a także aktywacja konsumencka.

Aby zainspirować i zaangażować do wspólnej zabawy, marka zaplanowała także konkurs z nagrodami "Opisz obraz z Cheetos". Jego uczestnikiem może być każdy, kto zakupi dowolną paczkę chrupek Cheetos i zachowa dowód zakupu. Konkurs podzielony jest na 8 tygodniowych etapów. Zadaniem uczestników jest kreatywne opisanie obrazu Cheetos, prezentowanego w bieżącym etapie. Zgłoszenia konkursowe przyjmowane są od 2 listopada do 27 grudnia po rejestracji paragonu i wypełnieniu formularza na dedykowanej stronie internetowej www.konkurs.cheetos.pl. Co tydzień do wygrania jest 10 telefonów Apple iPhone 13 128GB oraz 100 nagród pieniężnych o wartości 100 zł.

Przygotowaniem komunikacji zajęła się agencja VMLY&R, zakupem mediów – Media Direction OMD, a za obsługę konkursu odpowiada Avanti.

Joanna Hamdan 14529 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.