PepsiCo: "A Ty co ułożysz z Cheetos Hashtags?"
To hasło ogólnopolskiej kampanii, w której Cheetos prezentuje dwie nowości o oryginalnym kształcie chrupek w postaci hashtagu.
Aby zainspirować i zaangażować do wspólnej zabawy, marka zaplanowała także konkurs z nagrodami "Opisz obraz z Cheetos". Jego uczestnikiem może być każdy, kto zakupi dowolną paczkę chrupek Cheetos i zachowa dowód zakupu. Konkurs podzielony jest na 8 tygodniowych etapów. Zadaniem uczestników jest kreatywne opisanie obrazu Cheetos, prezentowanego w bieżącym etapie. Zgłoszenia konkursowe przyjmowane są od 2 listopada do 27 grudnia po rejestracji paragonu i wypełnieniu formularza na dedykowanej stronie internetowej www.konkurs.cheetos.pl. Co tydzień do wygrania jest 10 telefonów Apple iPhone 13 128GB oraz 100 nagród pieniężnych o wartości 100 zł.
Przygotowaniem komunikacji zajęła się agencja VMLY&R, zakupem mediów – Media Direction OMD, a za obsługę konkursu odpowiada Avanti.

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.