Podcasty Handelextra

Miód jako przyprawa, dżem czy kosmetyk...czyli jak rozwinąć portfolio w wielu kategoriach [PODCAST]

Arkadiusz Sadowski, prezes Pasieki Sadowskich, opowiada jak niecodzienne podejście do miodu pozwoliło mu rozwinąć firmę i nie czuć zagrożenia ze strony dyskontów i największych producentów.

Tym razem patrzymy na handel i potrzeby konsumenta od strony producenta, który zdecydował się pójść inną drogą. Sprzedaje szereg produktów, których składnikiem jest miód - nie zamknął się na jego najbardziej typową wersję. Poszerza portfolio o kolejne produkty i przekonuje, że nawet w trudnych czasach można rosnąć. Polscy konsumenci zaś, jak wynika z jego obserwacji, są otwarci na nowości. Np. takie jak miód z czosnkiem i imbirem.
 
Ponadto, jak zawsze, dodajemy krótkie podsumowanie ostatniego tygodnia w handlu - Żabka chce być jak McDonald's, Auchan wprowadza elektroniczne cenówki, Aldi ma plan na 1000 sklepów w Polsce, a zerowy VAT na żywność zostaje przedłużony.
 
Naszej podcastowej serii: Posłuchaj, co w Handlu, można wysłuchać również na Spotify, iTunes czy GooglePodcasts.