Żabka Jush: "Z myślą o piłkarskich emocjach"

Z okazji fazy pucharowej aplikacja umożliwiająca ekspresowe zakupy spożywcze online, przygotowała dla wszystkich klientów specjalną promocję.

W jej ramach użytkownicy do końca mundialu mogą wybierać z pary produktów jeden, który później zostanie objęty promocją. Tak samo, jak w trwającym turnieju, Żabka Jush stworzy drabinkę produktów.

Pierwsze pary zmierzą się ze sobą już w najbliższą sobotę, a wyniki starć w 1/8 poznamy 7 grudnia. Wyłonione zostanie wtedy 8 produktów, które dalej będą brały udział w zabawie. Pozostałe produkty zostaną przecenione o 20%. Przegrane artykuły z ćwierćfinałowych i półfinałowych potyczek zostaną objęte kolejnymi obniżkami odpowiednio o 25% i 30%. Zwycięski w finale produkt zostanie przeceniony o 50%, podczas gdy ten z drugiego miejsca o 35%.

Głosowania będą odbywały się za pomocą instastories na profilu @jush.pl.

Wciąż trwa także współpraca Żabki Jush z Meczyki.pl. Dzięki współpracy z portalem aplikacja jest widoczna we flagowych programach portalu na kanale YouTube, w tym m.in.: "Pogadajmy o piłce", "Sportowy poranek", a także w "Raportach z Kataru", które są prowadzone na żywo prosto z Kataru. To kontynuacja wspólnych działań, które zostały zapoczątkowane we wrześniu, z okazji meczu Polska-Holandia w Lidze Narodów.

Podczas łączeń ze studiem w Warszawie odbywają się między innymi aktywacje, które mają zachęcić widzów kanału do przetestowania Żabki Jush. Między innymi w ramach wspólnych działań kurier z aplikacji odwiedził podczas programu na żywo warszawskie studio Meczyków i w 13 minut dostarczył produkty, które zostały zamówione przez prowadzącego i jego gości. Akcja podkreśla najważniejsze zalety usługi, takie jak szeroki wybór produktów dla każdego, wygoda rozwiązania, dzięki czemu w czasie przerwy jesteśmy w stanie zaopatrzyć się w dodatkowe napoje i przekąski czy szybkość rozwiązania. Bowiem cały proces od złożenia zamówienia trwa nawet 15 minut.

Joanna Hamdan 14529 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.