Stokrotka większa o 13 sklepów
Firma sfinalizowała właśnie transakcję przejęcia lokalnej sieci sklepów, działającej w województwie mazowieckim.
- Cieszy nas szybki proces dołączania kolejnych sklepów do naszej sieci. Nowe lokalizacje pozwolą nam wzmocnić naszą markę w województwie mazowieckim i dotrzeć do nowych klientów. Teraz przystępujemy do procesu rebrandingu, czyli przystosowania placówek do standardów obowiązujących w naszej firmie. Kolejnym krokiem będzie otwarcie sklepów pod nowym szyldem, z szeroką ofertą produktów w atrakcyjnych cenach, w której szczególny nacisk położony będzie na artykuły świeże, regionalne oraz produkty marek własnych - mówi Arūnas Zimnickas, dyrektor zarządzający, prezes zarządu Stokrotki.
Dzięki rozwojowi organicznemu i przejęciom Stokrotka kontynuuje szybkie tempo zwiększania liczby stacjonarnych sklepów. Przypomnijmy. W ubiegłym roku sieć sfinalizowała transakcję przejęcia innej lokalnej sieci w województwie mazowieckim. Placówki zlokalizowane są w Otwocku, Karczewie, Ząbkach, Józefowie i Kołbieli.
Obecnie w Polsce Stokrotka liczy 860 sklepów i posiada trzy centra dystrybucyjne: w Teresinie w województwie mazowieckim, Psarach w województwie śląskim oraz w Lublinie.

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.