Stuart wchodzi do kolejnych miast [NEWS HE]

Kolejne miesiące to wejście Stuart do Poznania i Wrocławia, dzięki czemu w 2023 roku do naszych usług będzie miało dostęp już około 6 milionów mieszkańców Polski - zdradza HandelExtra.pl Agnieszka Majewska, general manager w Stuart Polska.

Do Polski Stuart zawitał w 2020 r. Firma początkowo świadczyła usługi w Toruniu i Szczecinie. Dziś w naszym kraju platforma obecna jest także w Warszawie, Krakowie, Katowicach oraz Łodzi. W najbliższym czasie zadebiutuje w Poznaniu i Wrocławiu.

Stuart realizuje dostawy w czasie do 29 minut i współpracuje z branżą gastronomiczną i spożywczą. Jest jednak otwarty na całą, szeroko pojętą branżę detaliczną. W planach ma nawiązanie współpracy m.in. z siecią drogerii, aptek oraz sklepów z produktami dla domu.

- Wierzymy, że grono naszych partnerów będzie się również poszerzać także wraz z uruchomieniem usług Stuart w kolejnych polskich miastach - mówi Agnieszka Majewska.

W najbliższej przyszłości Stuart będzie kłaść ponadto nacisk na rozbudowę e-floty pojazdów dla swoich kurierów oraz poprawę tempa szybkich dostaw.

- Warto jednak podkreślić, że już dziś średni czas doręczenia przesyłki przez Stuart to 29 minut, a aż 80% paczek nasi kurierzy dostarczają w mniej niż pół godziny – i nie chodzi tu tylko o przesyłki z restauracji. Naszym celem jest poprawa tych rezultatów o około 25% - zapewnia Agnieszka Majewska.

Stuart powstał w 2015 r. w Paryżu i zrewolucjonizował dostawy miejskie w tym mieście. Obecnie firma realizuje miliony dostaw miesięcznie w 150 miastach w sześciu krajach. Do tej pory współpracę z platformą podjęło ponad 8 tys. klientów biznesowych, w tym Sphinx, Abercrombie & Fitch, Nespresso, IKEA. Globalnie Stuart zatrudnia ponad 700 pracowników.

Artykuł jest częścią wywiadu przeprowadzonego z Agnieszką Majewską, general manager w Stuart Polska, który w całości ukaże się na portalu HandelExtra.pl w poniedziałek 5 grudnia.

Joanna Hamdan 14529 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.