Dwupiętrowy Carrefour w nowej odsłonie [GALERIA]

Zakończył się remodelling flagowego sklepu Carrefour na warszawskim Bemowie. Na klientów czekają nowe koncepty,, takie jak m.in. store in store czy tematyczne strefy zakupowe. Rozszerzony jest asortyment produktów.

Sklep Carrefour w Galerii Bemowo przy stołecznej ul. Powstańców Śląskich 126 to dwupiętrowy hipermarket o powierzchni sprzedaży ponad 11 tys. mkw., który po remodelingu zaoferował jeszcze bardziej rozbudowany asortyment prawie 50 tys. produktów, w tym m.in.: artykuły tradycyjne, prozdrowotne, bio oraz wachlarz smaków kuchni świata. Klienci znajdą tu lokalne produkty pozyskiwane przez sklep od mazowieckich rolników oraz drobnych, rzemieślniczych producentów - w tym m.in. warzywa i owoce, pieczywo i wyrobów cukiernicze a także wędliny oraz nabiał.

Unikalną ofertę sklepu uzupełnia szeroka gama produktów bezmięsnych oraz marki własnej Carrefour. W sklepie po modernizacji zostały dodatkowo wydzielone dla klientów specjalne strefy zakupowe, np. strefa Targu Świeżości, w której konsumenci zaopatrzą się w świeże pieczywo, ryby, wędliny oraz mięso. W nowej odsłonie znalazła się także rozbudowana strefa alkoholi z szerokim wyborem produktów dla koneserów, w tym selekcją alkoholi mocnych.

Store in store, czyli dwa sklep wewnątrz hipermarketu

Do zmodernizowanego hipermarketu na Bemowie został wprowadzony koncept sieci pod nazwą store in store. To specjalistyczny sklep działający samodzielnie wewnątrz hipermarketu. W Carrefour przy ul. Powstańców Śląskich 126 zostały otwarte dwa takie koncepty: ze zdrową żywnością oraz kuchniami świata.

W warszawskim hipermarkecie został całkowicie zmodernizowany system chłodniczy. W trosce o środowisko w placówce zastosowano szereg rozwiązań, dzięki którym sklep jest bardziej zrównoważonym miejscem do zakupów. W budynku wykorzystano energooszczędne oświetlenie, a w lodówkach i zamrażarkach zamontowano szyby wpływające na ograniczenie emisji CO2. Co więcej, Carrefour systematycznie ogranicza masę opakowań produktów własnych oraz rozbudowuje asortyment sprzedawany w opakowaniach wielorazowych. Zgodnie z zamysłem zero waste produkty z krótkim terminem ważności będą przeceniane nawet o 90%.

Podobnie jak w pozostałych hiper- i supermarketach Carrefour klienci zmodernizowanego obiektu w Warszawie będą mogli oddawać butelki zwrotne bez konieczności przedstawienia paragonu. Sieć będzie zachęcać również do skorzystania z toreb i opakowań wielorazowych przy produktach na wagę, a także udostępni kartony do pakowania zakupów.

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 950 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Katarzyna Pierzchała 5524 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.