Mex Polska: szukamy franczyzobiorców w mniejszych miastach

Pijalnia Wódki i Piwa oraz The Mexican - do tych dwóch szyldów gastronomicznych spółka Mex Polska szuka franczyzobiorców. Największy potencjał rozwojowy widzi w pierwszej marce, m.in. dzięki mniejszym wymogom lokalowym i inwestycyjnym.

Obecnie Mex prowadzi 43 lokale pod takimi szyldami gastronomicznymi jak Pijalnia Wódki i Piwa, The Mexican, Prosty Temat, Chicas & Gorillas i PanKejk (naleśnikarnie). Dwa z nich są dostępne dla franczyzobiorców – dominujący pod względem liczby lokali koncept Pijalnia Wódki i Piwa (32) oraz najstarszy w firmie - The Mexican.

Zarządzający spółką największy potencjał rozwojowy widzą w tej pierwszej marce, m.in. dzięki mniejszym wymogom lokalowym i inwestycyjnym. - Poszukujemy partnerów do prowadzenia biznesu pod naszym szyldem w mniejszych ośrodkach miejskich. Większe miasta, m.in. ze względu na większe koszty inwestycyjne, rezerwujemy dla siebie – informuje Paweł Kowalewski, prezes zarządu Mex Polska.

Koncept Pijalnia Wódki i Piwa powstał w 2011 r. i od tego momentu nieustannie ewoluuje, głównie ze względu na zmianę pokoleniową klientów. Lokuje się w segmencie barów bistro.

Z kolei pierwsza restauracja The Mexican powstała w Łodzi przy ul. Piotrkowskiej 67 w 2002 r. Obecnie działa ich siedem: w Warszawie, Poznaniu, Sopocie, Krakowie i Łodzi. Są to lokale z segmentu casual dining cechujące się ofertą kulinarną opartą na oryginalnych recepturach kuchni meksykańskiej oraz meksykańskim wystrojem - ściany w ciepłym pomarańczowym kolorze, bujna roślinność, tryskające fontanny, powiewające flagi i proporczyki tworzą nastrój meksykańskiego pueblo. Często jest w nich muzyka grana na żywo przez mariachi. - Zdecydowaliśmy się przygotować ofertę franczyzową do tego szyldu, poszukujemy właśnie franczyzobiorców – ujawnia Paweł Kowalewski.

I dodaje, że trwają zaawansowane rozmowy z kilkoma kandydatami – większość jest zainteresowana konceptem Pijalnia Wódki i Piwa.

Firma przyszykowuje się właśnie do otwarcia jeszcze w tym roku drugiego lokalu Chicas & Gorillas – po Wrocławiu przyszedł czas na Łódź.

 

Katarzyna Pierzchała 5524 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.