Paweł Balcerek szefem sprzedaży wszystkich tytułów VFP Communications

Od grudnia 2022 r. za komercyjne aktywności magazynów "Media Marketing Polska", "Handel" i "Food Service" oraz przypisanych im portali i eventów będzie odpowiadał Paweł Balcerek. VFP Communications łączy tym samym funkcjonujące dotychczas oddzielnie dwa działy sprzedaży i upraszcza strukturę.

– Chcemy mocniej wykorzystywać synergię pomiędzy naszymi trzema tytułami, które dają nam 360-stopniowe spojrzenie na konsumenta i jego zachowania od strony branż: mediowo-marketingowej, handlowej oraz HoReCa. Teraz łączymy również wiedzę o klientach i ich potrzebach, co pozwoli nam przygotować ciekawszą ofertę i skuteczniej konkurować – mówi Izabela Sakowicz, dyrektor zarządzająca VFP Communications.

– Poprzez tę zmianę połączymy agencje i domy mediowe z producentami oraz retailerami
i restauracjami. Uzyskujemy pełnię wiedzy o drodze produktu do konsumenta i odwrotnie. Wiemy, co przygotowują producenci, jak będą to komunikować, którymi kanałami sprzedaży dotrą do konsumenta oraz czego ten konsument poszukuje i jak się zmienia – dodaje Paweł Balcerek.

Paweł Balcerek pracuje dla VFP od ośmiu lat, a od 2019 r. kieruje działem sprzedaży „Media Marketing Polska”. Wcześniej przez wiele lat związany był z Eniro Polska, wydawcą Panoramy Firm, gdzie m.in. odpowiadał za sprzedaż drukowanego katalogu i jego transformację cyfrową oraz budowę zespołu sprzedaży; był też związany z należącą do Grupy Agora spółką Trader, w której realizował sprzedaż w serwisie ogłoszeń motoryzacyjnych.

VFP Communications jest wydawcą branżowych miesięczników: „Handel”, „Media Marketing Polska” i „Food Service”, a także właścicielem portali HandelExtra.pl, MMPOnline.pl, MMP24.pl i OuiChef.pl. Jest także organizatorem konferencji – m.in. Multiscreen Day i Shopper Day oraz konkursów branżowych: Golden Arrow, Kreatura i Hit Handlu.