Kamis: "Nadaj świętom smak"
W świątecznej kampanii marka chce pokazać jak ważną częścią potraw są przyprawy i zioła.
- Marka Kamis to gwarancja jakości i smaku. Posiadamy nie tylko wieloletnią wiedzę i doświadczenie, a także stałych, sprawdzonych dostawców, rolników w różnych częściach świata, z którymi współpracujemy od lat. Znamy nasze przyprawy już od samego momentu zbioru, poprzez badania, aż po ich pakowanie w nowoczesnych zakładach produkcyjnych. Mamy nadzieję, że nasze produkty będą niezmiennie gościć na świątecznych stołach Polaków, zarówno jako wiodący smak głównych potraw, jak i jako dodatki - zapewnia Urszula Jasińska, brand manager Kamis.

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.