Rajpol wchodzi na rynek z nowym produktem

Chipsy owocowe Pola - bo o nich mowa - mają stanowić pomysł na nową odsłonę polskiego jabłka, smaczną i podręczną przekąskę. 

Pierwszym, ale - jak zaznaczają producenci – nie ostatnim produktem spod marki Pola są chipsy owocowe na bazie polskiego jabłka. Na początek przekąski trafią do polskich sklepów w trzech odsłonach: chips 100% jabłko, chips z jabłka z sokiem truskawkowym, chips z jabłka z cynamonem. Planowany jest również rozwój kanałów e-commerce, który docelowo będzie pozwalał na zamówienia nie tylko chipsów, ale także innych produktów.

- Nasz produkt kierujemy do wszystkich szukających przekąski bez kompromisów - przede wszystkim smacznej, przyjemnie chrupiącej, ale również naturalnej. Wszyscy lubimy małe przyjemności - a taką z pewnością jest słodko chrupiący chips z jabłka. Produkty Pola świetnie sprawdzają się w przysłowiowym “biegu” - w domu, w pracy, w podróży. Jesteśmy przekonani, że Pola odnajdzie się na rynku i wierzymy, że chipsy jabłkowe mogą stać się jednym z ulubionych przysmaków Polek, do których w szczególności kierujemy nasz produkt - mówi Aleksandra Ośko-Woźniak, business development manager w Rajpol.

Pola jest kolejnym krokiem w budowaniu pozycji firmy Rajpol jako lidera rynku. Same produkty Pola są odpowiedzią na potrzeby klientów indywidualnych i trendy rynkowe. W 2023 r. planowane jest wprowadzenie na rynek kolejnych których mianownikiem będzie marka - Pola.

- Chipsy Pola to początek nowości, których kolejne odsłony będziemy prezentować już w 2023 roku. Chcemy, aby Pola była perłą w koronie grupy Rajpol, a produkty pod tą marką przynosiły smak i radość Klientom nie tylko w Polsce - podkreśla Aleksandra Ośko-Woźniak.

Grupa Rajpol to jedna z największych i najnowocześniejszych grup producentów owoców w Polsce, obecna na rynku od 21 lat. Liczy 160 udziałowców, którzy z pasją i w oparciu o wieloletnie doświadczenie  produkują owoce na ponad 1800 ha. Rocznie grupa Rajpol produkuje ponad 70 000 ton owoców, podstawą działalności są jabłka, ale poza tym Rajpol produkuje również gruszki, śliwki, czereśnie, borówkę amerykańską czy wiśnię.

Joanna Hamdan 14385 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.