Biedronka kończy akcję lojalnościową z Bystrzakami

To ostatni moment, aby mieć szansę na otrzymanie pluszaków, bo naklejki uprawniające do ich odbioru można zbierać tylko do soboty (19.11) włącznie, a pluszaki można odebrać do 3.12.2022 r.

Aby odebrać Bystrzaka należy zebrać 50 naklejek w specjalnym albumie dostępnym w sklepie. Jeszcze większą popularnością cieszą się dwie części książki towarzyszącej akcji, której już ponad 605 tysięcy egzemplarzy trafiło do klientów sieci Biedronka. Dodatkowo do 19.11 na książki obowiązuje specjalna promocja – 1+1 gratis. Cena za egzemplarz, przy zakupie 2 sztuk, wynosi 9,99 zł z kartą Moja Biedronka lub aplikacją i dodatkowo klient otrzyma 1 ekstra naklejkę. Odbiór Bystrzaków i książki będzie możliwy do 3.12.2022 r. lub do wyczerpania zapasów.

Do tej pory klienci Biedronki odebrali 1 mln Bystrzaków.

- Jesteśmy na ostatniej prostej naszej tegorocznej akcji lojalnościowej. Naklejki, które pozwolą naszym klientom odebrać jej bohaterów i książkę opisującą ich przygody w walce z inflacją, można zbierać tylko do najbliższej soboty. Mamy nadzieję, że trójka pluszowych bohaterów na domowej półce będą przypominać, jak ważne jest oszczędzanie - mówi Piotr Szymanowicz, starszy menedżer ds. marketingu w sieci Biedronka.

Przypomnijmy, że akcja lojalnościowa z Bystrzakami jest odpowiedzią Biedronki na rosnącą w Polsce inflację, a w ślad za tym - koniecznością umiejętności oszczędzania. 

W odsłonie maskotkowej akcji w Biedronce w 2021 r., sieć wydała ponad 5,5 mln pluszaków z Gangu Swojaków, w 2020 r. było to 8 milionów Fajniaków, a w 2019 r. 7,2 mln Słodziaków. W 2017 r. w ramach akcji Gang Świeżaków 2 Biedronka udostępniła klientom ponad 6 mln Świeżaków i Juniorów. Ze swoją pierwszą pluszakową akcją - Gang Świeżaków - Biedronka wystartowała w 2016 r. pod koniec sierpnia.

Ilona Mrozowska 4767 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.