Nespresso: "Jak daleko posunąłbyś się dla Nespresso?"

W nowej reklamie ponownie spotykają się George Clooney i Jean Dujardin.

Osiem lat po pierwszym spotkaniu na ekranie, George Clooney i Jean Dujardin ponownie spotykają się w najnowszej kontynuacji reklamy telewizyjnej Nespresso "Jak daleko posunąłbyś się dla Nespresso?".
 
Tym razem do dynamicznego duetu dołącza ekranowa koleżanka Jeana Dujardina, utalentowana Camille Cottin, która debiutuje w reklamie Nespresso.

W tym zabawnym, komediowym filmie supergwiazdy spotykają się, aby pokazać światu, że smaki kawy Nespresso są tak wyjątkowe, że zrobiliby wszystko, aby ją mieć.

Nowa kampania, mająca premierę 15 listopada w ponad 20 krajach Europy, jest rozwinięciem pierwotnej reklamy z 2014 roku.

Więcej informacji o kampanii oraz kawie Nespresso na https://www.nespresso.com/pl.

Joanna Hamdan 14372 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.