Usługa Glovo Prime w Polsce wyłączona [News HE]

Z subskrypcji z nielimitowaną dostawą w ramach miesięcznego abonamentu korzystają w Polsce ostatni użytkownicy. O powody wycofania Glovo Prime z rynku pytamy Carlosa A. Silvána, general managera w Glovo Polska, który zdradza, że usługa być może wróci, ale w nowej odsłonie.

Glovo ogłosiło start usługi Glovo Prime w lipcu 2021 r. To miesięczny abonament dzięki któremu użytkownicy mogli zyskać nielimitowaną dostawę zamawianych produktów bez żadnej dodatkowej opłaty. Glovo Prime obejmowało wówczas ponad 6000 partnerów, wśród których były restauracje, supermarkety, kawiarnie i punkty usługowe. Dwa miesiące od startu usługi Glovo zapewniało, że liczba subskrybentów nawet nieco przekroczyła oczekiwania i prognozy firmy [szczegóły TUTAJ].

HandelExtra.pl zapytał Carlosa A. Silvána, general managera w Glovo Polska, o powody rezygnacji z usługi. - Glovo Prime to subskrypcja z nielimitowaną dostawą, obecnie aktywna m.in. w Hiszpanii, Maroku i Rumunii. W Polsce program nadal działa, ale tylko dla użytkowników, którzy wykupili subskrypcję latem 2021 r. - Program cieszył się dużym zainteresowaniem, dlatego mamy nadzieję nadzieję, że uda nam się go rozszerzyć i zaproponować nową wersję usługi w 2023 r., jeszcze lepiej dopasowaną do potrzeb naszych użytkowników i partnerów - stwierdza Carlos A. Silván.

Nie chce jednak zdradzać, na czym to "lepsze dopasowanie" miałoby polegać i co tak naprawdę stanęło na przeszkodzie rozwojowi usługi Glovo Prime w naszym kraju.

Próby zbudowania biznesu subskrypcyjnego z produktami spożywczymi są rzadkością, ale się zdarzają. Najnowszą tego typu inicjatywę podjęła Żabka, która od listopada 2022 r. oferuje miesięczny abonament na kawę w wysokości 49,99 zł, co umożliwia odebranie maksymalnie jednej kawy każdego dnia w średniej cenie wynoszącej zaledwie 1,66 zł dziennie [szczegóły TUTAJ].

Ilona Mrozowska 4764 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.