Procter & Gamble z marką Ariel rewolucjonizuje rynek
Producent wprowadza właśnie na rynek kartonowe opakowania dla kapsułek do prania pod marką Ariel. Całość nadaje się do ponownego przetworzenia.
Zmiana opakowania to odpowiedź firmy na redukcję plastiku.
- My jako producent wielu środków codziennego użytku staramy się robić z naszej strony wszystko, aby te właściwe zachowania konsumenckie kreować. Staramy się także, aby nasze produkty, które trafiają do konsumentów miały jak najmniejszy wpływ na środowisko. Nowe kartonowe opakowania, które właśnie wprowadzamy na rynek, to krok milowy do celu jaki sobie postawiliśmy dwa lata temu. Tym celem jest redukcja o 30% używania tworzyw sztucznych w kategorii środków do prania w całej Europie do 2025 r. - zapewnia Mariola Mirek.
Tworząc nowe opakowanie producentowi zależało na ograniczeniu zużycia tworzyw sztucznych i aby wszyscy konsumenci mogli z niego łatwo korzystać.
- Pracujemy też bardzo mocno nad tym, aby zmieniać sam produkt, który jest w środku tego opakowania, by jak najmniej składników w efektywny sposób czyściło nasze ubrania i dostarczało efektów na które konsumenci liczą - informuje Mariola Mirek.
W ślad za tym nowa formuła kapsułek Ariel nie tylko usuwa plamy w zimnej wodzie, ale także te zaschnięte.
- Mamy bardzo szeroką ofertę kapsułek, poczynając od tych bazowych do prania rzeczy jasnych czy kolorowych. Nowością są cztery warianty czterokomorowych kapsułek, które mają dodatkowe benefity. Oprócz czyszczenia bazowego i nadawania świeżości przeznaczone są do tkanin mocno zabrudzonych właśnie z zaschniętymi plamami, do ubrań czarnych czy do tkanin którym oprócz czystości chcemy nadać także więcej świeżości - tu sprawdzi się wariant z dodatkiem Lenora - zapewnia Mariola Mirek.
Zupełną nowością na nowych opakowaniach jest również kod, który można zeskanować w aplikacji NaviLens. Dzięki niemu osoby niedowidzące po jego zeskanowaniu mogą usłyszeć co znajduje się w środku opakowania i w jaki sposób należy go użytkować lub przeczytać tekst na ten temat.

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.