Makro Markets debiutuje w Portugalii

Po Niemczech, Hiszpanii i Włoszech Metro uruchomiło właśnie platformę sprzedaży internetowej Makro Markets w Portugalii.

Platforma sprzedaży online na portugalskim rynku oferuje ponad 20 000 produktów z kategorii niespożywczych, takich jak: profesjonalny sprzęt kuchenny, artykuły outdoorowe, środki czystości, artykuły biurowe i multimedialne z naciskiem na klientów HoReCa.

Dostawy za pośrednictwem nowej platformy mogą być realizowane w dowolnym miejscu w kontynentalnej części Portugalii, poszerzając w ten sposób zasięg hurtowni poza dziesięcioma fizycznymi sklepami działającymi w kraju.

- Ten innowacyjny projekt sprzedaży hurtowej stanowi kamień milowy w wielokanałowej strategii Makro Portugal, która wzmacnia naszą obecność i doświadczenie w przestrzeni cyfrowej. Nowa platforma otwiera się na szerszą bazę klientów, jednocześnie rozszerzając naszą ofertę produktową, biorąc pod uwagę specyfikę i potrzeby segmentu HoReCa - powiedział David Antunes, prezes Makro Portugalia.

Metro Markets jest spółką zależną w całości należącą do Metro AG i odpowiada za budowę i obsługę największego w Europie internetowego rynku non-food dla branży HoReCa. Portugalia jest czwartym krajem, w którym firma wdrożyła tę platformę po Niemczech (wrzesień 2019 r.), Hiszpanii (marzec 2021 r.) i Włoszech (lipiec 2022 r.). Co roku na liście jej ekspansji znajdują się kolejne 2-3 kraje, na których działa Metro.

Metro Markets została tak zaprojektowana, aby zaspokoić wszelkie potrzeby profesjonalnych klientów za pośrednictwem kompleksowego sklepu. I tak restauratorzy za pomocą jednej platformy w nieskomplikowany sposób otrzymują wszystko, czego potrzebują. Do 2023 r. Metro Markets planuje zwiększyć sprzedaż do ponad 3 mld euro.

Joanna Hamdan 14385 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.