Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Babie lato z Monte Santi

JNT Group rozwija linię Monte Santi Frizzante i chce dalej mocno rozwijać kategorię win aromatyzowanych.

JNT Group wprowadza na rynek nową linię Frizzante w ramach kluczowej marki Monte Santi. To linia orzeźwiających win z wyraźnie wyczuwalną nutą owoców i delikatnymi bąbelkami. Od teraz Monte Santi Frizzante dostępne jest w sześciu smakach: Brzoskwinia, Truskawka, Granat, Ananas i Kokos, Mojito Moscato oraz Arbuz Moscato.

Komunikacja Monte Santi Frizzante prowadzona będzie w social mediach, gdzie planowane są m.in. działania z zakresu influencermarketingu z hasztagami #montesantifrizzante, #montesanti, #babielato. Widoczność produktów na półce w punktach sprzedaży zostanie natomiast wzmocniona dzięki dedykowanym POS-om, w tym nowoczesnym, dużym standom.

Wina Monte Santi Frizzante najlepiej smakują schłodzone do temperatury 8-10°C.

Sugerowana cena: 19,99 zł.

Joanna Hamdan 14372 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.