MediaMarkt: Ty chcesz więcej, My to mamy za mniej

Nowa kampania, według deklaracji firmy, otwiera zupełnie nowy etap budowania tożsamości marki.

Z początkiem października ruszyła nowa, międzynarodowa kampania MediaMarkt. Strategiczna orientacja na doświadczenia klienta i doradztwo osobiste wyraża się poprzez jej hasło przewodnie „Let’s Go!”, które napędza do działania.

Kampania jest realizowana we wszystkich kanałach komunikacji i skupia się na ludziach i ich różnych potrzebach, które marka doskonale rozumie i potrafi na nie odpowiedzieć oferując optymalne rozwiązania. Hasło „Let’s Go!” pokazuje siłę, która napędza do działania i tworzenia jeszcze lepszych doświadczeń dzięki nowym technologiom. Jest to spójne z celem MediaMarkt, który dąży do osiągnięcia pozycji Mistrza Technologicznych Doświadczeń (Electronics Experience Champion).

MediaMarkt zadbał także o spójny wizerunek marki jako pracodawcy. Pod hasłem „Let's Go!” zostaje uruchomiona międzynarodowa kampania Employer Brandingowa, która będzie realizowana w różnych kanałach komunikacji.

Koncepcja międzynarodowej kampanii „Let’s Go!” dla MediaMarkt została opracowana przez agencję kreatywną Saatchi&Saatchi. Produkcją spotów reklamowych dla marki w Polsce zajął się dom produkcyjny IDEAL. Planowanie i zakup mediów realizowane są przez dział planowania mediów MediaMarktSaturn Polska we współpracy z Universal McCann (TV). Działania w Internecie i social mediach koordynuje zespół marketingu MediaMarktSaturn Polska we współpracy z agencją Garden Of Words. Realizacją kampanii w prasie drukowanej zajmuje się agencja Gutenberg Networks.

Joanna Hamdan 14372 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.