Shopee i Bolt wymieniają się klientami

Znana z niestandardowych akcji promocyjnych singapurska platforma zakupowa Shopee tym razem wchodzi w nietypową współpracę z aplikacją Bolt.

Platforma Shopee oferuje zmieniającą się gamę produktów z różnych kategorii oraz liczne akcje promocyjne. Bolt z kolei udostępnia użytkownikom multimodalne przejazdy po mieście, w zależności od ich potrzeby czy dystansu do pokonania - samochodem, hulajnogą czy rowerem elektrycznym.

Współpraca obu firm ma dać użytkownikom aplikacji możliwość dodatkowego oszczędzania oraz zachęca do wypróbowania nowych rozwiązań. W ramach kampanii nowi użytkownicy Shopee, którzy nie dokonali jeszcze zakupów przez platformę, mogą skorzystać z kuponu na 15 zł (przy zamówieniu o wartości minimum 45 zł). Po sfinalizowaniu zamówienia otrzymają oni kod na dwa kolejne przejazdy taxi realizowane w aplikacji  Bolt o łącznej wartości maksymalnie do 40 zł.

To jednak nie koniec promocji. Użytkownicy Shopee, którzy do tej pory nie korzystali z przejazdów miejskich Bolt, mogą zyskać aż 99% zniżki (maksymalnie 30 zł) na swój pierwszy przejazd taxi zamówiony w aplikacji - wystarczy wymienić jedną Monetę Shopee na specjalny kod i wpisać go przy zamówieniu pojazdu.

Promocja trwa do 4 listopada 2022 r.

- Shopee i Bolt  to platformy, które oferują rozwiązania technologiczne wykorzystywane w codziennym życiu. Dzięki temu świetnie się rozumiemy i z radością podjęliśmy współpracę, która ma na celu dostarczenie użytkownikom Shopee i Bolta korzyści wynikających z użycia obu aplikacji.  Mamy nadzieję, że wspólnie zachęcimy naszych użytkowników do wypróbowania nowej formy  poruszania się po mieście z Bolt oraz zakupów online na platformie Shopee - mówi Michał Dmoch, marketing campaign lead w Shopee.

Pod koniec września Shopee wystartowało z kolejną kampanią zakupową, tym razem pod hasłem 10.10 Tarcza Antyinflacyjna. Użytkownicy platformy mogą skorzystać z ofert ze zniżkami do 50% na podstawowe, codzienne produkty. Od kilku tygodni na Shopee działa również Koszyk Antyinflacyjny, czyli specjalna kolekcja produktów FMCG, w której zebrane są artykuły w najbardziej atrakcyjnych cenach.

Znana z niestandardowych akcji promocyjnych, działająca od roku w Polsce singapurska platforma Shopee ma już w Polsce 7,5 mln pobrań aplikacji i "setki tysięcy" kupujących, którzy korzystają z ok. 40 tys. punktów odbioru paczek. Firma rozpoczęła działalność w Azji Południowo-Wschodniej i na Tajwanie w 2015 r., a od 2019 r. sukcesywnie rozszerzyła działalność na inne rynki globalne. Jest częścią Sea Limited (NYSE: SE).

Bolt natomiast to europejska aplikacja, której misją jest uczynienie mobilności miejskiej bardziej przystępną, bezpieczną i zrównoważoną. Bolt ma 100 milionów klientek i klientów w 45 krajach w Europie i Afryce.



 









Ilona Mrozowska 4764 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.