Shell Polska: klienci szukają promocji częściej niż kiedykolwiek

- Klienci stacji i sklepów Shell szukają promocji oraz korzystniejszych niż do tej pory warunków zakupów. Shell odpowiada na te trendy - mówi Monika Kielak-Łokietek, dyrektorka sieci stacji paliw i rozwoju mobilności, Shell Polska.

Obecnie Shell operuje w Polsce ponad 440 stacjami paliw, przy czym co roku powstaje ok. 25 nowych obiektów - własnych i partnerskich. Firma rozwija też ofertę pozapaliwową, w tym sklepy na stacjach Shell i koncept Shell Café.

Przedstawiciele Shell Polska, którzy spotkali się z dziennikarzami w środę 5 października przy okazji 30-lecia obecności firmy w naszym kraju, przyznają, że w związku z galopującą inflacją obserwują u konsumentów większą skłonność do szukania oszczędności i ograniczania wydatków. - Klienci stacji i sklepów Shell szukają promocji oraz korzystniejszych niż do tej pory warunków zakupów. Shell odpowiada na te trendy - mówi Monika Kielak-Łokietek (na zdjęciu), dyrektorka sieci stacji paliw i rozwoju mobilności, Shell Polska. - A ponieważ jesteśmy bardzo elastyczni, jeśli chodzi o budowanie bieżącego asortymentu, oferujemy obecnie klientom więcej promocji, wielopaków czy karnetów, dzięki którym można uzyskać mycie auta gratis - wymienia Monika Kielak-Łokietek.

Podkreśla ona, że na stacjach Shell nie tylko zatankujemy auto lub naładujemy samochodową baterię elektryczną, ale także zrobimy zakupy, odbierzemy przesyłki kurierskie i skorzystamy z oferty gastronomicznej, oferowanej w ramach konceptu Shell Café, na miejscu lub z dostawą do domu.

Celem Shell na kolejna lata w naszym kraju jest uzyskanie neutralności klimatycznej, dlatego koncern mocno stawia na rozwój odnawialnych źródeł energii i stara się o koncesje na budowę morskich farm wiatrowych nad Bałtykiem.

Tomasz Woźniak, dyrektor ds. rozwoju morskich farm wiatrowych w Shell Polska, zaznacza, że firma złożyła "aplikacje" na wszystkie 11 akwenów morskich, co może nam dać 11 GW mocy zainstalowanej w morskich wiatrakach. - Są to samodzielne oferty. Jesteśmy przekonani, że dzięki naszemu doświadczeniu sprostamy takiemu wyzwaniu. Jesteśmy jednak otwarci na potencjalne partnerstwa np. z polskimi czempionami i całym przemysłem energetycznym w Polsce - dodaje Tomasz Woźniak.

Jeśli inwestycja w farmy wiatrowe zakończy się sukcesem Shell zakłada, że przed 2030 r. pierwsze obiekty Shella zaczną korzystać z energii wiatrowej.

Ilona Mrozowska 4764 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.