Muszkieterowie poszerzają portfolio sklepów Bricomarché

Nowy sklep sieci został otwarty w Sierpcu. Tym samym portfolio szyldu składa się już z 183 lokalizacji w całej Polsce.

Nowy sklep oferujący klientom szeroką gamę produktów dla domu i ogrodu znajduje się przy ul. Tadeusza Kościuszki 4D i jest dostępny dla mieszkańców miasta i okolic od 5 października.

Nowe Bricomarché w Sierpcu ma powierzchnię blisko 2000 mkw., a ogród zewnętrzny liczy 1000 mkw. Zmotoryzowani klienci mogą skorzystać z przestronnego parkingu, który mieści nawet ok. 80 aut. Sklep jest otwarty od poniedziałku do soboty w godz. 8:00-20:00 oraz w niedziele handlowe w godz. 10:00-18:00.

Supermarket działa w ramach nowego konceptu, zaprojektowanego tak, by przeprowadzać klienta przez kolejne działy analogicznie do kolejnych etapów remontu. Wyróżnia się on nie tylko nowym layoutem, ale też dodatkowymi udogodnieniami m.in. przestronną ekspozycją sezonową, optymalnym oświetleniem, funkcjonalnym układem regałów oraz czytelną nawigacją po sklepie. Całe wnętrze posiada nowoczesną formę, zgodną z aktualnymi trendami aranżacyjnymi.

Sklep w Sierpcu zgodnie z hasłem „dom to nasza pasja” oferuje klientom ofertę ponad 25 tys. produktów z kategorii „dom i ogród”, oraz artykuły od lokalnych dostawców w postaci roślin i kwiatów. Jest jednym z 78 sklepów posiadających w swojej ofercie towary marki własnej Kraftline, która odpowiada za wysokiej jakości tarcze diamentowe i korundowe, ściernice lamelkowe, krążki i papiery ścierne. Nowoczesnym udogodnieniem dla kupujących jest usługa Cilck&Collect umożliwiająca zakup towarów przez internet i ich odbiór w placówce; dostępne są również zakupy w systemie ratalnym. Ważną, dodatkową korzyścią z obecności Bricomarché w Sierpcu są wpływy do budżetu miasta z odprowadzanych lokalnie podatków.

Na dzień otwarcia właściciel nowego sklepu Bricomarché przygotował dla swoich klientów specjalne wydarzenie z licznymi atrakcjami, gdzie będzie można wygrać sprzęt elektroniczny i AGD, taki jak: telewizor, odkurzacz, tablet, mikrofalówkę czy blender.

Joanna Hamdan 14372 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.