Limonka spotka się już wkrótce w Gniewinie

Na 20 października zaplanowano II Konferencję Szkoleniowo-Handlową, dedykowaną partnerom prowadzącym sklepy w ramach sieci Limonka.

Na zdjęciu: Wojciech Grzeszczak, prezes zarządu spółki Elita Kupców, będącej operatorem sieci Limonka

W konferencji weźmie udział około 150 osób. Będzie to rekordowy pod względem liczby uczestników event organizowany przez operatora sieci. Z roku na rok zwiększa się bowiem liczba właścicieli sklepów, którzy przystąpili do Limonki.

Już wiadomo, że w programie spotkania zostaną mocno zaakcentowane korzyści wynikające z pracy w silnej ogólnopolskiej grupie. Zwrócona zostanie także uwaga na trendy w handlu, prelegenci przyjrzą się ponadto obszarom, w których właściciele sklepów mogą znaleźć oszczędności.

Do udziału w konferencji zaproszony został Marek Zachalski z Centrum Monitorowania Rynku, który przedstawi dane określające trendy w handlu tradycyjnym. Z kolei Jacek Urbański, trener biznesu, zaprezentuje zmiany w zwyczajach zakupowych klientów, a przedstawiciele firmy Arktyka Frost omówią innowacje w chłodnictwie pozwalające na wygenerowanie sporych oszczędności po stronie zużycia energii.

Wojciech Grzeszczak, prezes zarządu spółki Elita Kupców, będącej operatorem sieci Limonka, przedstawi zaś partnerom kierunki rozwoju sieci oraz zaprezentuje koncepcję funkcjonowania uruchamianego magazynu centralnego sieci Limonka.

Na konferencję zostali też zaproszeni przedstawiciele Grupy Chorten, kluczowego partnera Limonki w prowadzeniu biznesu. – Jesteśmy częścią grupy, realizujemy wspólnie postawione cele oraz chcemy ramię w ramię budować siłę polskiego handlu. Podczas konferencji będzie czas na podsumowanie współpracy oraz podziękowania – mówi Wojciech Grzeszczak.

Na pytanie o cel organizacji tego typu spotkania odpowiada tak: – Zdecydowanie naszym celem jest budowanie poczucia siły grupy i podkreślanie korzyści z tego płynących. Funkcjonowanie sklepów w ramach sieci czy grup zakupowych w zdecydowanej większości przypadków pomaga w prowadzeniu sklepów. Czasy są trudne, wspólne zakupy w ramach kontraktów, każdy dodatkowy procent marży czy bonus retrospektywny poprawiają rentowność i często stanowią o być albo nie być danej placówki – tłumaczy prezes zarządu spółki Elita Kupców.  

Nie ukrywa, że w przyszłości planuje połączenie konferencji z minitargami, z zawężoną, bardzo dobrze dobraną ofertą, realizacją opartą na dystrybucji z magazynu centralnego sieci.

Tegoroczna konferencja szkoleniowo-handlowa odbędzie się 20 października w hotelu Mistral Sport w Gniewinie. Historia spotkań w Limonce sięga 2014 roku – pierwsza impreza miała miejsce w Jastrzębiej Górze i wzięło w niej udział 50 osób. Konferencje były organizowane dla członków Stowarzyszenia Kupców i miały na celu integrację środowiska kupieckiego. Formułę eventów operator wprowadził w 2021 roku.

Katarzyna Pierzchała 5467 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.