Glovo wchodzi w nową kategorię

Dzięki współpracy z firmą Homla użytkownicy aplikacji będą mogli zamówić artykuły wyposażenia wnętrz z ekspresową dostawą do domu.

Początkowo w aplikacji dostępnych będzie około 450 dodatków do domu Homla, wśród których znajdziemy m.in produkty do salonu, sypialni, kuchni, łazienki oraz dekoracje i prezenty na każdą okazję.
 
– Coraz więcej konsumentów dostrzega potencjał w Glovo jako aplikacji multi-category, czyli oferującej znacznie więcej produktów niż jedzenie i zakupy spożywcze. Nasi użytkownicy cały czas szukają nowych kategorii i artykułów, z których mogliby skorzystać, aby łatwo i szybko zaspokoić swoje potrzeby. Cieszymy się, że razem z Homla będziemy mogli wyjść naprzeciw tym oczekiwaniom i rozszerzyć naszą ofertę o kategorię wyposażenia wnętrz. Chcemy wspólnie być jak najbliżej naszych konsumentów i docierać do jak największej liczby mieszkańców miast w Polsce – podkreśla Beata Wronowska, partner business leader q-commerce w Glovo Polska.

Początkowo Homla w Glovo dostępna będzie w Warszawie oraz Jankach. Jednak obie firmy wspólnie pracują nad rozszerzeniem współpracy o kolejne miasta.

– Homla to wyjątkowy design, który sprawia, że życie naszych klientów staje się prostsze i wygodniejsze. Jestem przekonana, że dzięki Glovo, to właśnie wspomniana prostota i wygoda będą jeszcze bardziej wyczuwalne i doceniane. Razem z Glovo tworzymy ofertę odpowiadającą na zupełnie nowe potrzeby naszych klientów. Ekspresowe dostawy wyposażenia wnętrz do domu to świeży trend i jestem przekonana, że skorzysta z niego wiele osób, np. jako możliwość zakupu ciekawego prezentu w ostatniej chwili, gdy zabraknie już czasu na naszą dostawę w 24 godziny – podkreśla Katarzyna Kierach, dyrektor marketingu w Homla.

Chociaż Homla to pierwsza firma z branży home&decor dostępna w Glovo w Polsce, to firma ma już doświadczenie w tym sektorze w innych krajach. Na pozostałych rynkach Glovo współpracuje m.in. z English Home czy Flying Tiger Copenhagen.
 
Homla to polska marka wyposażenia wnętrz, w ofercie której klienci znajdą produkty do salonu, sypialni, kuchni, jadalni, łazienki oraz tysiące dekoracji i prezentów. Z kolei Glovo jest jedną z największych na świecie platform umożliwiających zamawianie produktów wprost do domu czy miejsca pracy. Pośredniczy w dostawach między sklepami a restauracjami oraz ich klientami. Obok jedzenia z restauracji i zakupów spożywczych w aplikacji cały czas pojawiają się także inne kategorie. Użytkownicy Glovo mogą już teraz zamawiać także kosmetyki, kwiaty, artykuły papiernicze, jedzenie dla zwierząt i wiele innych.
Joanna Hamdan 14372 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.