Auchan rusza z e-sklepem w Częstochowie

Sieć kontynuuje rozwój sprzedaży przez internet - od 4 października br. rozszerza zakres usług e-commerce o Częstochowę i okolice.

To kolejny etap digitalizacji ścieżki zakupowej klienta w Auchan. Zamówienia z dostawą do domu są już dostępne w Warszawie, Wrocławiu, Katowicach (Górny Śląsk), Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Trójmieście, Szczecinie, Lublinie, Rzeszowie, Toruniu i Bydgoszczy oraz w Białymstoku.

Teraz do tego grona dołącza ponad 384 tys. potencjalnych klientów, mieszkańców Częstochowy i okolicznych gmin.

Oferta produktowa obejmuje ponad 12 000 artykułów. Są to m.in. produkty świeże, również te na wagę - owoce i warzywa, mięsa i wędliny, mrożonki, wody i napoje, produkty spożywcze suche, artykuły dla dzieci, żywność dla zwierząt, kosmetyki, środki czystości i higieny osobistej, mały sprzęt elektroniczny.

- Auchan w Polsce obecne jest na rynku e-grocery od ponad 10 lat. Ciągły wzrost zainteresowania zakupami przez Internet z dostawą do domu, obserwowany we wszystkich regionach, w których oferujemy tę usługę naszym klientom, inspiruje nas do rozwijania tej ścieżki zakupowej. Cieszymy się, że teraz także mieszkańcy Częstochowy i okolic będą mogli z niej korzystać – mówi Małgorzata Piekarska, dyrektor marki/klienta/data/ digital/IT w Auchan Retail Polska.

Podkreśla, że zamówienia dostarczane będą do domów klientów specjalistycznymi samochodami, które zapewniają utrzymanie ciągu chłodniczego, a tym samym gwarantują jakość dostarczanych produktów

Auchan Retail Polska to wielkoformatowa sieć sprzedaży detalicznej o francuskich korzeniach, obecna w Polsce od 1996 r., zarządzająca na polskim rynku siecią hipermarketów pod marką Auchan, supermarketów pod marką Auchan Supermarket, sklepami typu convenience store pod marką Easy Auchan, sklepami osiedlowymi pod marką Moje Auchan, a także kanałem handlu e-commerce. Sieć ma również sklepy franczyzowe w formacie supermarket i hipermarket.

 

Katarzyna Pierzchała 5467 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.